gtx 1050ti 4GB til 169,- mon der er tale om taste fejl

Diverse d.  04. februar. 2018, skrevet af mfcods
Vist: 3153 gange.

mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 12:09:12
Svar/Indlæg:
4217/223
nCa
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 12:21:28
Svar/Indlæg:
714/10

https://www.dustinhome.dk/prod...

mfcods skrev d. 04-02-2018 12:09:12


jeg har bestilt et, så kan jeg svare dig når jeg høre nærmere..


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 12:29:23
Svar/Indlæg:
4217/223
En mate har gjort det samme


morteng
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 13:14:41
Svar/Indlæg:
242/71
Det siger vist sig selv.


Switz
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 13:36:55
Svar/Indlæg:
299/13
jeg prøver sgu og smide en i kurven.


doit
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 14:07:51
Svar/Indlæg:
998/134
jeg prøver også, men Dustin siger nok, vi beklager,en fejl, men det er forsøg værd


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 14:15:45
Svar/Indlæg:
5224/222
Er det ikke noget de praktiserer med jævne mellemrum?


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 14:38:59
Svar/Indlæg:
7765/230
Får man en betalingsbekræftelse er den vel god nok?????

Er det tilfældet(over 2timer siden) så siger jeg da Mange tak... :yes: 😛


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 04-02-2018 14:39:50.


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
04-02-2018 14:51:16
Svar/Indlæg:
4295/306
Det kort vil passe rigtig fint i min søns maskine.

Så håber vi at Dustin har købt den store automatiseringspakke med AI og machinelearning som ikke ser noget galt i den pris og automatisk pakker og sender. 🙂


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2018 18:45:26
Svar/Indlæg:
718/15
Prisen er blevet rettet.
Og en pris til 10% så bliver det svært at forklare man handlede i "god" tro :)


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
04-02-2018 19:13:05
Svar/Indlæg:
5039/109
Ja, spændende at høre hvad der sker med dem der har bestilt det til 169kr.


Gamer_Chres
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 19:14:24
Svar/Indlæg:
1158/321
Spændende.
Nu står der at produktet er udgået og kan derfor ikke bestilles.


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 20:52:53
Svar/Indlæg:
1347/11
så er prisen 1625, og kommer på lager den 5/2


Gamer_Chres
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 20:59:11
Svar/Indlæg:
1158/321
#12 sjovt, ved mig siger den nu at siden slet ikke findes?


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 21:05:07
Svar/Indlæg:
7765/230
5010990236 Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB 1 135 kr 135 kr
Netto: 135 kr
Fragt Læs mere » 47 kr
Moms: 46 kr
Brutto: 228 kr


Hej Benny Frederik,

Vi sender en leveringsbekræftelse til dig, når din pakke er afsendt. Hvis du har produkter i restordre, kan du se den forventede leveringsdato for dem på din konto. Klik på "Min konto", vælg "Ordrehistorik" og derefter menuen "Restordre".

Venlig hilsen

Dustin home
www.dustinhome.dk


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 04-02-2018 21:09:03.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 21:23:04
Svar/Indlæg:
5224/222
#14 Håber du får den, men tvivler. Er ret sikker på at Dustin har lavet det samme nummer før i tiden


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 21:31:01
Svar/Indlæg:
4217/223
Jeg er også nysgerrig over hvad der videre sker


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2018 21:36:48
Svar/Indlæg:
7765/230
Skal nok komme med en update imorgen, når Dustin skriver og beklager fejlen.... 😩 😩 😩


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 01:35:03
Svar/Indlæg:
4217/223
og nu får jeg en 404


#19
nCa
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 08:05:58
Svar/Indlæg:
714/10
Da jeg bestilte fik jeg en betalingsbekræftigelse

Nu har jeg fået en leveringsbekræftelse.

Det bliver bedre og bedre.


Hej Christian,

Vi sender en leveringsbekræftelse til dig, når din pakke er afsendt. Hvis du har produkter i restordre, kan du se den forventede leveringsdato for dem på din konto. Klik på "Min konto", vælg "Ordrehistorik" og derefter menuen "Restordre".

Vi gør opmærksom på, at ved køb af plomberet software og/eller lyd- eller billedoptagelser, gælder fortrydelsesretten kun, så længe forseglingen ikke er brudt.

Du er altid velkommen til at kontakte os på 88 330 330 mellem 08.30-16.30 på hverdage (8.30-16 fredag)  eller klik her for at komme til Dustins Contact Center. Vi guider dig med alt fra rådgivning inden dit køb til support og returspørgsmål. Naturligvis svarer vi også på alle spørgsmål i forbindelse med din ordre.

Tak fordi du valgte at handle hos os!

I det følgende finder du et uddrag af vores handelsbetingelser, der kan læses i komplet version her:

h2 { font-size: 12pt; } h3 { font-size: 11pt; margin-top: 3px; margin-bottom: 10px; } h4 { font-size: 10pt; line-height: 100%; } 5. Fortrydelsesret 5.1 14-dages fortrydelsesret

Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse.

Ved enkeltvis levering af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre (dvs. separate leveringer), udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand, dog ikke transportøren, får den sidste vare i fysisk besiddelse.

For at udøve fortrydelsesretten skal du give besked om din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail) til vores kundeservice center på tlf. 88 330 330 eller kundeservice@dustinhome.dk med angivelse af dit navn, kundenummer, ordrenummer og varenummer, som du ønsker at returnere. Du kan benytte nedenstående standardfortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

5.2 Følger af fortrydelse 5.2.1

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Ønsker du dine penge retur, vil beløbet som udgangspunkt blive ført automatisk tilbage til det betalingskort, som du betalte ordren med oprindeligt. Alternativt vil vi kontakte dig og anmode om oplysninger om dit pengeinstitut. Vi skal i så fald bruge følgende op-lysninger:

Bankens navn Registreringsnummer (4 cifre) Kontonummer (10 cifre)

Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Du skal returnere varerne eller aflevere dem til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.

Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

5.2.2

For produkter, hvor fortrydelsesretten er udløbet, accepterer Dustin home A/S i op til 60 dage efter fakturadato, at varen returneres til fuld refusion. For at være gyldig under dette, må produktet ikke være åbnet, brugt eller ødelagt. Forbrugeren afholder omkostninger for returnering. Returretten gælder kun for forbrugere, ikke erhvervskunder.

5.3 Software eller lyd og billedoptagelser 5.3.1

Ved køb af plomberede software og/eller lyd- eller billedoptagelser, gælder fortrydelsesretten kun så længe forseglingen ikke er brudt.


Udskriv og udfyld fortrydelsesformularen her

6. Reklamationsret, returnering mv. 6.1 To års reklamationsret på alle varer 6.1.1

Vil du påberåbe dig en mangel, skal du give os meddelelse herom inden for rimelig tid, efter, at du har opdaget manglen. I modsat fald fortaber du retten til at påberåbe dig manglen. Meddelelse givet inden to måneder efter, at du opdagede manglen, er altid rettidig. Har du ikke inden 2 år efter salgsgenstandens overgivelse til dig meddelt os, at du vil påberåbe dig en mangel, kan du ikke senere gøre den gældende, medmindre vi har påtaget os at indestå for genstanden i længere tid.

6.1.2

Begrænset reklamationsperiode på batterier. Da batterier har en naturlig begrænset holdbarhed er reklamationsperioden på disse begrænset til 6 måneder fra købsdato. Enkelte producenter yder dog 12 måneders fabriksgaranti på batterier – i så fald informeres der herom i den medfølgende garantispecifikation. Vi opfordrer kunden til at nærlæse informationen om korrekt behandling af batterier i den medfølgende dokumentation (manual).

6.2 Returnering

Returnering af varer, som er behæftet med fejl eller mangler, herunder i forbindelse med reparationer eller omlevering, sker efter følgende procedure: Vi beder dig kontakte vores kundeservice center på tlf. 88 330 330 eller kundeservice@dustinhome.dk med angivelse af dit navn, kundenummer, ordrenummer og varenummer på den vare, som du ønsker at returnere.

6.3 Reparation og omlevering 6.3.1

Såfremt varen er behæftet med fejl eller mangler, og du har reklameret rettidigt, udbedrer vi sådanne fejl eller mangler inden for rimelig tid.

6.3.2

Hvis det viser sig ikke at være muligt eller vi ikke skønner det hensigtsmæssigt at reparere varen, påtager vi os i stedet at levere en ny fejlfri vare efter returnering af den mangelfulde vare. Vi refunderer dig desuden eventuelle dokumenterede udgifter forbundet med returneringen.

6.3.3

Hvis hverken reparation eller omlevering er mulig. refunderer vi i stedet købesummen, inklusive udgifter til returnering.

6.3.4

Bestemmelser i dette afsnit 6.3 træder ikke i stedet for dine øvrige rettigheder efter Købeloven, herunder retten til at kræve forholdsmæssigt afslag.

Venlig hilsen

Dustin home



crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 09:53:47
Svar/Indlæg:
7765/230
#19
Nej du har som mig fået en Ordrerbekræftigelse, leveringsbek. får vi først når og hvis det sendes.. 😛
For mig er det købt i samme øjeblik det lille "venter" forsvinder på min mobilbank..(er det ikke endnu) :yes: 🤣 🤣


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 05-02-2018 09:56:57.


#21
nCa
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 10:07:27
Svar/Indlæg:
714/10

#19
Nej du har som mig fået en Ordrerbekræftigelse, leveringsbek. får vi først når og hvis det sendes.. 😛
For mig er det købt i samme øjeblik det lille "venter" forsvinder på min mobilbank..(er det ikke endnu) :yes: 🤣 🤣

crankyrabbit skrev d. 05-02-2018 09:53:47


Ja det har du ret i 😛


hoffer666
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 13:07:30
Svar/Indlæg:
482/146
Så blev min ordre annulleret 🤣


Gamer_Chres
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 13:07:58
Svar/Indlæg:
1158/321
#22 også min 😲 Suuuurpriiiise!


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 13:17:17
Svar/Indlæg:
5224/222
http://hwt.dk/Forum/339835/Sin...

Tror faktisk der er flere hvis man gider søge...


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 13:18:06
Svar/Indlæg:
7765/230


Prisfejl



Hej!



Vi kontakter dig vedrørende bestilling af 5010990236 - GIGABYTE GEFORCE GTX 1050TI OC 4GB GDDR5 som har haft en åbenlys prisfejl ved bestillingstidspunktet, og ordren vil derfor blive annulleret.



Vi beklager ulejligheden og håber på din forståelse.



Ved eventuelle spørgsmål kan du enten besvare denne mail eller kontakte os på telefon på 88 330 330.



Med venlig hilsen

Dustin



mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 13:39:50
Svar/Indlæg:
4217/223
De står stadig på edbpriser som at være de billigste, men med over 3 dages leverings tid. Hvis man klikker på at gå til butikken, så kommer man bare til Dustins hjemmeside, og ikke til varen


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 13:43:02
Svar/Indlæg:
3385/80
Skyd en mail til e-mærket.

Hvis Dustinhome virkelig gad, så ville det ikke kræve særlig meget arbejde at indlægge et tjek der liiige siger "er du sikker på at du vil sætte dette produkt på siden med 90% rabat?".

De er bare ligeglade.


SIOUX
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 15:02:52
Svar/Indlæg:
1478/40

Det har længe været et bevidst træk for visse forhandlere, for at få kunder på siden.


#29
doit
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 15:39:10
Svar/Indlæg:
998/134
jeg skrev til dem
email
hej jeg handler i god tro, tog billigste grafikkort ,da jeg bruge det til kontorpc
her er hvad ombudmanden skriver
Forbrugerombudsmanden udtalte, at udgangspunktet er, at udbud af varer i "internetbutikker" anses for bindende tilbud. Det betyder, at der er indgået en bindende aftale, når forbrugeren lægger varen i kurven og sender sin bestilling. Den erhvervsdrivende kan herefter ikke ensidigt ændre eller annullere aftalen.

----- Original meddelelse -----

Fra: Dustin Kundeservice <service@dustin.dk>
Dato: Man, 05. feb 2018 13:04
Emne: Prisfejl - 5010990236 - GIGABYTE GEFORCE GTX 1050TI OC 4GB GDDR5











Prisfejl




Hej!



Vi kontakter dig vedrørende bestilling af 5010990236 - GIGABYTE GEFORCE GTX 1050TI OC 4GB GDDR5 som har haft en åbenlys prisfejl ved bestillingstidspunktet, og ordren vil derfor blive annulleret.



Vi beklager ulejligheden og håber på din forståelse.



Ved eventuelle spørgsmål kan du enten besvare denne mail eller kontakte os på telefon på 88 330 330.



Med venlig hilsen

Dustin



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
05-02-2018 15:56:39
Svar/Indlæg:
15982/637
Uanset hvem der skal forestille sig at være i sin gode ret, så kan jeg ikke se nogen er blevet forulempet ved ikke at få varen til den omtalte pris.
Det kan godt være går den så går den, men i min optik når man er velvidende om, at der er tale om en prisfejl, så er det handel i ond tro 😎


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 19:52:13
Svar/Indlæg:
1347/11
Jeg har sendt dette til deres kontaktmail, så får vi at se om det hjælper

Kære Dustin,

nu har jeg erfaret at I har prissat et produkt forkert her i weekenden, og ikke følger hvad forbrugerombudsmanden har udtalt på dette område : "at udgangspunktet er, at udbud af varer i "internetbutikker" anses for bindende tilbud. Det betyder, at der er indgået en bindende aftale, når forbrugeren lægger varen i kurven og sender sin bestilling. Den erhvervsdrivende kan herefter ikke ensidigt ændre eller annullere aftalen."

dette har været diskuteret på et forum som jeg jævnligt besøger, og heriblandt sidder der mange som har kontakter til virksomheder der handler med Dustin, inklusive undertegnede.

Dette er IKKE god forretningsmoral, jeg kan ikke forestille mig at der er mange som har benyttet dette "glimrende" tilbud, heraf hvis jeg var Dustin ville jeg vælge at dem som har købt dette produkt ville få det til den udbudte pris.
Her mandag den 5/2 er produktet IKKE fjernet fra f.eks. edbpriser.dk


Quinzin
 
Nørd
Tilføjet:
05-02-2018 20:49:23
Svar/Indlæg:
28/6
Nu har jeg selv været en af dem der "håbede" på at få nogle billige grafikkort, men jeg er også godt klar over at der var stor chance for at min ordre ville blive annulleret grundet den super gode pris.

Har så siden da læst lidt op på det med nogle sager fra Dustin tilbage i 2015 hvor de lavede selv samme stunt/fejl, selv der blev det jo annulleret.
Så chancerne for at vi får noget ud af det med alt det forbrugerombudsmanden har sagt meget små, for der er stadig visse regler der gælder i forhold til det med handel i ond/god tro, hvis et produkt er ved en fejl er sat 500 kr. for meget ned kan det tolkes som handel i god tro, for dette kan jo være et super godt tilbud uden vi som forbruger ved noget om det, hvor imod at et grafikkort til en pris der svarer til 10% af normal pris vil blive klassificeret som handel i ond tro.

Så vi skal nok ikke håbe alt for meget på at der sker mere i sagen andet end en dårlig undskyldning desværre :(


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Quinzin d. 05-02-2018 20:50:07.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 20:57:06
Svar/Indlæg:
5224/222
Jeg tror læren er: boykot Dustin som straf for at være røvhuller 🤣


shadow1
 
Overclocker
Tilføjet:
05-02-2018 21:05:08
Svar/Indlæg:
273/31
nu er der også en lille skrivelse på ekstrabladets hjemme side om det

http://kortlink.dk/ekstrablade...


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 21:23:45
Svar/Indlæg:
1347/11
jeg vil håbe at de som er kommet i klemme her, markerer sig ved at "være i god tro" pga. der kan forekomme store rabatter på visse produkter i særligt weekenderne.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2018 22:13:57
Svar/Indlæg:
4217/223
Min mate gjorde det i ond tro, han ville købe det for at sælge videre. Og kørte endda på at de SKULLE sælge det til ham for den pris der var oplyst


bighair
 
Superbruger
Tilføjet:
05-02-2018 22:23:14
Svar/Indlæg:
144/8
https://ekstrabladet.dk/kup/el...

stor artikel i eb.dk
de annulerer alle ordre.


Quinzin
 
Nørd
Tilføjet:
08-02-2018 13:50:18
Svar/Indlæg:
28/6
Er lidt nysgerrig, nogen der har fået noget ud af det indtil nu? har selv givet lidt op, virker som om de bare fejer det ind under gulvtæppet som om intet var sket tbh


akacomicsdk
 
Enthusiast
Tilføjet:
08-02-2018 16:47:59
Svar/Indlæg:
547/34

Det er totalt urimeligt at Dustin ikke bare forærer varerne væk hver gang de laver en fejl i prissætningen.
I længden ville det jo betyde langt flere tilfredse kunder.
Eller sådan noget lignende.



Ridderlykke
 
Overclocker
Tilføjet:
08-02-2018 22:10:54
Svar/Indlæg:
305/11
Så er Tastatur krigerne igang på trustpilot
🤣 🤣 🤣

https://dk.trustpilot.com/revi...


Freedom
 
Superbruger
Tilføjet:
08-02-2018 22:56:14
Svar/Indlæg:
978/63
#40 Lad da tumperne bade i sine egne salte tåre 🤣


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2018 23:17:35
Svar/Indlæg:
4217/223
#40 man skulle tro det var folkene fra Nationen


akacomicsdk
 
Enthusiast
Tilføjet:
09-02-2018 01:17:37
Svar/Indlæg:
547/34


"Der sker det at vi køber 4 grafikkort fra Dustin, dog bliver ordren annuleret og det er også færre nok.... ! - men det kan squ da ikke være rigtigt at man skal vente 4 dage før man får sine penge tilbage, pga. en fejl I har lavet. - Så jeg synes det er dårlig service man får fra Dustin, blev også lovet over telefonen at han ville få pengene ind på min konto hurtigere.- men det skete ikke."


Dusting ku' gåt lie have gevet helene sine penge hurtiere, det kan da ik værre rikti at hun nu ska stå der uden en kroen på lomen i 4 dage.
Det er ik færre, Dusting!!!!!!!!!!!!!!!!!!