Ok så det er ligesom alle grafikkort der kommer på vand 🤡
Imponerende hvis du kan holde den på 36c, hvad består dit loop af med henhold til pumpe og radiator? Hvad hvis du har gamet i et par timer, er den stadig på 36c? :)
De der blokke fra EK er ret vilde. Jeg kører selv med 3 stk. Rx480 som er clocket til 1450/2100 Mhz og de svinger alle tre med maks 3 graders forskel og ligger på omkring 40 grader full load og jeg har givet dem en pæn sjat mere spænding og RX480 er kendt for at være et ret varmt kort.
Standard og med luft, ligger et RX480 på omkring 60 til 75 grader full load.
Så mangler du bare at kortslutte et par modstande, så slipper du helt for power limit :) Det giver en hel del!
Det kan gøres uden du behøver at lodde, hvis du er lidt snild 😉
Har et 1080ti og gamer i 1440p. Kan ikke se forskel om mit kort render 2000 eller 1900 inde i mine spil:)
Mener ideen i oc et xp ikke er god idé. Han har 120 fps.
Idé i sætte vand på er opnå mere lydløst pc.
V serie skulle være hurtigere. Skærme endnu kør 4k og 120hz.
folk kør med v8 motor. Du stadig kun må køre 130 km/t på motorvejen.
Det er fedt med temp forskellen!
Men som jeg læser det er den store forskel i køligere grafikkort og mere stille computer. Men jeg havde nok forventet mere i MHZ?
Som jeg læser det er du gået fra 2050mhz til 2100mhz, selvfølgelig med lavere temp og mere støjsvagt, men stadig? Kun 50mhz? Er det mig der læser det forkert? Når vi er oppe i de hastigheder er 50mhz nærmest så lidt at det kan være ligegyldigt - kan det overhovedet måles?
Med vadkøling kan du lave et shunt mod 🙂
https://www.youtube.com/watch?...