Vil lige dele mine erfaringer.
Jeg har haft Hiper i 1½, hvor det for det meste har kørt fint ligesom hos andre udbydere. Jeg har haft 100/25, og i alt den tid kørt med 120/30, så har været tilfreds. Nu har jeg haft muligheden for at opgraderer til 1000/60, hvilket jeg gerne vil give 70,- mere for.
Det har dog ikke været positivt, indtil videre. Jeg har fået tilsendt deres nye router, som kørte fint i mens jeg ventede på internettet skulle opgraderes. Da en teknikker kom ud for at skifte vores kabel, fungerede nettet i 30 minutter, hvorefter det røg. Jeg kom i kontakt med Hipers kundeservice som kom frem til grund, at teknikeren har lavet en fejl et sted og jeg skal have en ny ud. Der kommer en ny teknikker dagen efter, som med det samme siger, at det nok er modemmet der er noget galt med, og det burde Hiper kunne have opfanget. Han vælger at kontrollerer min forbindelse og bekræfter, at den er som det skal være. Jeg får derefter tilsendt en ny router fra Hiper og nu står jeg med samme problem, den kan ikke komme på.
Jeg kommer i kontakt med Hipers kundeservice igen, som lidt guider mig igennem de mest almindelige fejlsøgningstrin, hvilket irriterer mig lidt, da jeg forklarer ham, at jeg har gjort alt sammen og det er præcis samme problem som før, men han fortsætter en lidt ligeglad attitude. Efter over en time i telefonen siger han, at det nok er en loop-fejl på grund af signallet ikke er justeret nok, og nu skal jeg have en teknikker ud igen.
Håber det fungerer efter alle gode gange tre, men har på fornemmelsen teknikkeren siger, at signallet er fint. Min gamle router fungerer også stadig fint på nettet og trækker 550/40. Men er lidt pissed over, at jeg nu skal vente fra 7:30 - 16:00 tre gange inden for to uger, på en hverdag, for at få mit net til at køre som det skal.
Håber selvfølgelig bare, at jeg er ekstremt uheldig fordi nettet har ellers kørt fint førhen og har anbefalet det til prisen. Men nu når jeg skal igennem til deres support, så har de ikke helt styr på det, og de gange jeg har skulle igennem har der været i mellem 12 og 18 i kø før mig og har ventet i op i mod 1½ time, og mindst 45 minutter for at komme igennem.