jeg lytter det meste igennem youtube.nemt og gratis.
ellers har jeg lidt musik i mp3 på pcen.
#0 hvorfor skulle youtube være pinligt?
Jeg vil nok kalde mig nørde musik nyder, har gennem de sidste 2 år købt temmelig mange cd'er, men er gået over til Tidal-HiFi, som lyder på cd niveau på et high-end anlæg.
Hører musik mellem 2-3 timer næsten hver dag 😀
Jeg elsker god lyd, og har da også et fornuftigt anlæg i stuen 🙂
En Densen forstærker, kombineret med et par Dynaudio højttalere, en Rega pladespiller og en Arcam DAC + en Raumfeld streamer.
Til hverdag bliver det mest til streaming via Spotify Connect eller Radio Paradise .. har dog også mine gamle CD'er på min NAS i FLAC.
Når der er lidt mere ro på, bliver det typisk til hele albums på LP 🙂
#11 Det er da heller ikke nogen ringe combo! Men er det ikke lidt klinisk med din Classé?
Jeg har selv haft B&W, både nogle gamle 630'ere og nogle CM10'ere (de røg desværre til forsikringen, grundet en skade). Jeg må til gengæld indrømme, jeg er vild med de nye D3 804'ere! Damn de spiller lækkert, uden at være for meget et monstrum.
Jeg kører selv danske Audiovector, spændt efter en Yamaha integreret forstærker og en Rotel DAC. Det meste musik jeg hører køres gennem min chromecast fra spotify premium, når jeg er hjemme. På arbejde også spotify, gennem lukkede bøffer (har lige investeret i nogle trådløse Beoplay H9), de der små 7-8 timer om dagen 🙂
Skal det være lidt ekstra hygge, så har jeg en Project pladespiller. Den går godt til et par glas rom i godt selskab 😉
Ps. næste opgradering bliver at skifte stuen ud, da den er helt skidt ift. lyd (er tvunget til at spille på tværs af stuen) 🤣
Jeg elsker god lyd, og har da også et fornuftigt anlæg i stuen 🙂
En Densen forstærker, kombineret med et par Dynaudio højttalere, en Rega pladespiller og en Arcam DAC + en Raumfeld streamer.
Til hverdag bliver det mest til streaming via Spotify Connect eller Radio Paradise .. har dog også mine gamle CD'er på min NAS i FLAC.
Når der er lidt mere ro på, bliver det typisk til hele albums på LP 🙂
Dynaudio er super, synes dog at de ofte mangler i de lave frekvenser, ligesom med Dali, dog ingen tvivl om at Dynaudio laver kvalitet :)
Densen er super, ville dog falde i Hegel hvis den stod på stereo, særligt med Dynaudio.
Eurojackpot er eneste som kan få mig væk fra B&W + Classe kombo - mid end, stadig under 100K