Jeg har købt Bitdefender Internet Security (ikke Total Security, f*** that) og jeg synes det er røvhamrende irriterende. I hvert fald deres "Advanced Threat Defense" og "Safe Files" moduler. Førstnævnte har en succesrate på 0 men har smidt over 30 filer i karantæne i løbet af 2 måneder - Filer jeg skal bruge og som bestemt ikke er inficerede.. Sidstnævnte popper op hver gang et spil vil gemme i "Dokumenter" mappen - Man kan selvfølgelig fjerne "Dokumenter" fra overvågningen, men hvad er pointen så. Brugerfladen er også usandsyligt træls at navigere. "SafePay" virker satme heller ikke som det skal da.
Jeg har ikke brugt andet end Avast og AVG engang for 6-7 år siden, efter det brugte jeg bare sund fornuft. Men efter ét uheld for nyligt bukkede jeg sgu under og købte produktet med den, efter sigende, højeste succesrate (Altså BitDefender).
Det har ikke fundet noget endnu, selvfølgelig. Men til gengæld er det heller ikke mærkbart på min PC at det er installeret, hvilket vel er alt man kan håbe på når man har indstillet det som man vil have det.
Alt i alt er det OK når man lige får slået nogle ting fra som Safepay og Safe Files. Når Safe Files er ude af billedet er der meget lidt gene fra programmet og "Autopilot" fungerer glimrende.
Edit: Der er selvfølgelig også firewall med i pakken som overhovedet ikke generer eller er træls.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Bonghætte d. 22-02-2018 17:50:38.