Lol jeg skrev en mindre roman igår, men glemt og poste skidtet 🤣
Hvis det er forbrugerklagenævnet, så husk at tjecke/rykke for svar via deres system, evt ring til dem og følg op på det 🙂
Jeg har været igennem den lange rute med et GTX460 hos BJ-trading, de ville ikke anderkende den massive coilwhine overhovedet, og sendte det tilbage så dårligt indpakket at Pci-bracket stak ud og var blevet bukket en del uden at ville tage ansvar for det, så det blev til en sag.
Det tog ca 1,5år i alt frem og tilbage, inden de gav efter og refunderede kortet.
#3
Korrekt men intet realt firma nægter at følge en sådan afgørelse, eller lade en sag nå til en afgørsel hvis det tyder på et tab.
Det er idioti, en sag i civilretten efterfølgende vil i 99% af sagerne, falde ud til fordel for klager pga afgørslen fra klagenævnet.
Dertil kan firmaet risikere at blive oplistet for ikke at følge afgørslen på deres hjemmeside, samt dommen/sagsagterne fra civilretten er offentligt tilgænglige.