Hjælp til ny laptop

Diverse d.  23. februar. 2018, skrevet af HamDerMark
Vist: 789 gange.

HamDerMark

Ny Bruger
Tilføjet:
23-02-2018 23:23:54
Svar/Indlæg:
2/3
Hej
Jeg står og skal købe en laptop til skole brug, den skal bruges til primær kodning og små photoshop samt illutrator løsninger
Må gerne være brugt men god stand

Bonus:
lang batteritid
15.6"
gerne billig
lydløs

Har lige købt en ny helt stor gaming MSI gaming laptop sidste år, Men dem er for stor at have med rundt.

Håber nogle kan hjælpe 🙂
M.Thomsen

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2018 11:51:30
Svar/Indlæg:
4112/53
Hej, velkommen til hwt.
Lige et par uddybende spørgsmål:
Hvor stort er dit budget?
De nævnte ting, er det kun en ting ad gangen, eller kommer du ud for at skulle flere af tingene samtidigt?
Almindelig eller touch skærm?
Nu siger du MSI'en er for stor at slæbe med, så må du have en idé om hvor mange kilo det hele må veje?
Har du evt. overrvejet at få fat i en "ordentlig" computer taske, f.eks. som rygsæk, så er det nemmere at medbringe en "slæbbar" end når det er de klassiske skulder strop tasker.

HamDerMark

Ny Bruger
Tilføjet:
24-02-2018 12:40:40
Svar/Indlæg:
2/3
Hej M.Thomsen
Tak 🙂

Beklager den manglende info, havde slet ikke tænkt på de ting som du spørger om 🙂

Budgettet havde jeg til at starte med tænkt omkring de 2000kr men fandt hurtigt ud af det var lidt surrealistisk så tænkte op mod de 4000kr

Den skal ikke have touchskærm.

Batteritid: Ville gerne have en der kunne holde, omkring 8+/- timer, da jeg går meget rundt med den og arbejdwer forskellige steder og ikke altid lige har adgang til strøm.

Vægt: Ikke det der spiller den største rolle, men ville være lækkert med en "slank" model

Lydløs sætter jeg også stor pris på, hvem hader ikke en computer der hiver efter vejret? :no:

mht min MSI:(http://bit.ly/2FwXVWV ) så er det flere ting der spiller ind, jeg har købt mig en stor rygsæk den kan være i,men derudover har den dårlig batteritid, og simpelthen for stor når man går rundt på skolen og skal arbejde forskellige steder.
og sidst men ikke mindst vil jeg gerne have en skole/arbejds computer som jeg ikke bruger til privat brug.

Håber det var mere uddybende og ikke for forvirrende, ellers meget gerne spørg så skal jeg prøve at svare.
Tusind tak for at give dig tid til at hjælpe 🙂