Kan Geforce Experience arbejde sammen med epoccam?

Gaming d.  24. februar. 2018, skrevet af Hubertsen
Vist: 1293 gange.

Hubertsen

Ny Bruger
Tilføjet:
24-02-2018 19:45:24
Svar/Indlæg:
2/1
En lille forespørgsel - om der er nogle der ved om man kan bruge Epoccam som webcam når jeg streamer CS:GO over Geforce Experience??

Har stationær PC med windows 10 (uden webcam) derfor om man kunne tilslutte epoccam som kører over ens iphone's kamera.

Har prøvet og google og finde forskellige tråde, dog uden held.. så tænker det sikkert ikke er muligt, men ville hører om nogle lige vidste det? :)
Cocio21

Moderator
Tilføjet:
25-02-2018 01:24:48
Svar/Indlæg:
4983/48
Hvis du mener at du vil bruge mobilen til at streame via Pc´en, så nej det er næppe muligt da mobilen jo stadig registeres som en mobil når du slutter den til Pcen.

Men nu har jeg jo ikke rodet med det, så du kunne jo prøve at se om det faktisk installere en driver og tilslutter den når du smider desktop versionen ind på din Pc.

Men jeg tvivler lidt.

Hubertsen

Ny Bruger
Tilføjet:
25-02-2018 10:38:57
Svar/Indlæg:
2/1

Hvis du mener at du vil bruge mobilen til at streame via Pc´en, så nej det er næppe muligt da mobilen jo stadig registeres som en mobil når du slutter den til Pcen.

Men nu har jeg jo ikke rodet med det, så du kunne jo prøve at se om det faktisk installere en driver og tilslutter den når du smider desktop versionen ind på din Pc.

Men jeg tvivler lidt.

Cocio21 skrev d. 25-02-2018 01:24:48

Ja det var også en mulighed 🙂

Ved ikke om du kender programmet EpocCam? Der viser den på pc’en ens mobil kamera - så derved kunne det være, at man satte programmet op for at snyde pc’en at det var ens webcam. ( selve programmet )

Cocio21

Moderator
Tilføjet:
25-02-2018 12:08:46
Svar/Indlæg:
4983/48

Ved det ikke, du må prøve dig frem jo 🙂

Men du skal self bruge et rigtigt streaming program der tager flere indputs ala OBS, GE har ikke den funktionalitet.

Hubertsen

Ny Bruger
Tilføjet:
25-02-2018 12:49:24
Svar/Indlæg:
2/1

Ved det ikke, du må prøve dig frem jo 🙂

Men du skal self bruge et rigtigt streaming program der tager flere indputs ala OBS, GE har ikke den funktionalitet.

Cocio21 skrev d. 25-02-2018 12:08:46

Okay ja, må jeg gøre 🙂

Har også prøvet OBS, og der er det ikke et problem - men min fps ingame falder en del ved brug af dette program.