Har lige fået en RGB LED Strip som kostede ca. 86,-
Blev ikke snuppet i tolden, men tog også ca. 1 måned om at komme frem ..
Har kun lige haft den sat til, og konstateret den virker med fjernbetjening og det hele 🙂
Har lige fået en RGB LED Strip som kostede ca. 86,-
Blev ikke snuppet i tolden, men tog også ca. 1 måned om at komme frem ..
Har kun lige haft den sat til, og konstateret den virker med fjernbetjening og det hele 🙂
Vil du evt. linke til den? :)
Sorry jeg vækker liv i en gammel tråd, men er der nogle af jer der har købt grafikkort og lign. Derfra?
Kan se jeg kan få et gtx 1060 3gb hjem før 500kr, men ville lige høre om nogle af jer har forsøgt jer?
Tror ikke det er selve kortet. Nok kun en bridge dertil.
Jeg tror, du vil kunne lide GDDR5 3G VGA Gaming Dual Fans Graphics Card For Computer. Tilføj det til din ønskeliste!
https://www.wish.com/product/g...
Der står det er et helt kørt
Har ikke selv prøve wish, men min søster sværger til dem. Selv er jeg ret glad for aliexpress. Og ja, pakker kan tage op til en måned, men i nogen få tilfælde kan de godt tage 2 uger. Og der har kun været 2 gange ud af 20+, hvor jeg er blevet bedt om at betale told
har vel handlet der 20 - 25 gange og købt rigtig mange småting, der er sindsygt meget lort, og der er vildt meget der ser ud til at være noget det ikke er. Læs og forstå så går du ikke helt galt i byen. Generelt modtager jeg mere godt en snot så kan klart anbefales. Der er mange sjove gadgets.
det er fake grafikkort, som regl ældre 550 Ti eller 650 Ti kort som er flashed med en fake bios, hvilket også indebærer kortene ikke virker som de skal, da den driver der "virker" ikke er den rigtige.
her er en par videoer om det fra youtube.
de tager røven på dig. har brug dem to gange og er nu stoppet total med at bruge dem. min ene pak fra dem bliv taget i tolden som kun havde koste 80 kr og fik told på hvor jeg spørger pænt ind til wish hvad der stand var det til fordi jeg havde fået af vide de betal lidt mere for tingene for at undgå told men det passer overhovedet ikke. den anden var ikke penge værdi. den kom beskadet derfra og de ville ikke betal pengene tilbage eller send en ny,
Wish er værre end eBay. Direkte på forsiden af Wish bliver man tilbudt f.eks. 2TB USB-sticks til kun 60 kr., med flere tusinde 5-stjernede reviews.
Jeg har bestilt rigtig meget fra både wish og Ebay som er lidt same/same..
Dog er der ofte dyre/større ting til salg på ebay.
At kvaliteten er noget lort er ikke korrekt.. Som med alting hænger pris og kvalitet også sammen her.
Dårlig kvalitet er fordi man bestiller det billigste og ikke læser beskrivelsen. Den fejl laver man kun i starten.
Eksempelvis bestilte jeg for nogle år siden et sætblink til min mc.. Jeg forventede et blinklys i stål. Men fik det i plastik. Det var lort.
Det samme blinklys kunne jeg så bestille der lignede 100% men bare i stål. og der er kvaliteten rigtig fin. Men det var også en anden pris.
Så alt i alt bruger jeg ebay (og til dels wish) rigtig meget (værktøj/mc dele/diverse dimsedutter)og har altid været tilfreds. Bare man lige holder øje med hvad det egentlig er man bestiller.
BTW:
Ville dog nok aldrig bestille elektronik derfra.. altså pc og gfx o.lign. Det kan ikke svarer sig da man skal huske der ofte kommer told og moms oveni. Og garantien er ikke eksisterende.