Hold da op folk er fornærmede over ingenting. 😕
Tror du misforstår en del her...
1. Ville alligevel ikke deltage da jeg er mere end almindelig træt af AC..
2. Hold nu snot og skæg adskilt. (FB og HwT)
Så absolut ikke fornærmet over noget som helst, bare en smule irriteret over sammenblandingen....
#5/6
Det er fuldt ud min ide at køre konkurrencen på den måde 🙂
Det kunne have været meget værre, vi kunne have brugt gleam.io og bedt om follows/likes/shares/comments osv på alt tilhørende Hwt 😛
I den forstand er vi slet ikke med på moden, trenden er jo efterhånden netop at man primært bruger sociale medier og gleam.io til konkurrencer, og folk der kan og vil det hele, står bedre stillet end andre i konkurrencer.
Så absolut ikke fornærmet over noget som helst, bare en smule irriteret over sammenblandingen....
Det siger du jo, men den køber jeg ikke 😉
Jeg er reelt imponeret hvor gammeldags og bagud "kunderne" er herinde. Det er på ingen måde enten eller - Facebook, Instagram, Twitter og Youtube er en del af den samlede oplevelse.
🤣
Det siger du jo, men den køber jeg ikke 😉
Jeg er reelt imponeret hvor gammeldags og bagud "kunderne" er herinde. Det er på ingen måde enten eller - Facebook, Instagram, Twitter og Youtube er en del af den samlede oplevelse.
🤣
Okay, hvis man så vil lytte til musik, så skal man kunne lide ShuBiDua, Opera, Elvis, Slade, Mozart, John Mogensen, Slovakisk folkemusik og tysk marchmusik for at få den "samlede oplevelse"?
Jeg, og flere andre, har med vilje fravalgt de sociale medier, og det har ikke noget at gøre med, at vi er gammeldags 😎 Vi kan bare ikke lde deres vilkår og den måde de agerer på
Erkendelsen består blandt andet i at aktiviteten på hwt.dk ikke er den største, heller ej blandt de faste ansigter. På daglig basis er der måske max 5-6 nye opslag og med en 4-5 svar i hver tråd. Nogen dage er vi nede på 2-3 tråde og 0-2 svar i hver.
Vi vil gerne prøve at få dirigeret flere besøgende fra FB til hwt.dk, og vi kan ikke benægte at FB er et stort medie hvor mange hardware interesserede også færdes, så når de har hwt.dk i deres feeds vil vi gerne have dem guidet til FB siden, og sidenhen også dirigeret til selve sitet.
LT-MECHANIC
Hold da op for en tråd.
Synes bestemt at 'curling' gør sig gældende - brokke sig over at man ikke gider deltage fordi at....
Deltag hvis du har lyst - er du imod facebook eller lignende, så spring over, hvor svært kan det være?
#35 Nej, du er en rigtig helt! Hvorfor mener du, at din mening bør tælle mere end vores ? Fordi vi er uenige med dig?? 😎
😛#52 Det var en joke jo 😩 😩 😩