#1 nej den er ikke. Jeg har lige åbnet linket og lagt kortet i kurven og den sige stadigvæk 4248 kr. Meen igen med tanke på at 20xx kommer næste månede, så kan man vist godt vente og se hvad der kommer af brugte 10xx kort
#4 Hvis du kan komme med et bevis på at den nye serie kommer i næste måned, så skal du være velkommen. For der er sgu ikke nogen andre på nettet der kan
#7 Jo det var et brugt 1070 til 2500 kr. De her er nye til SUPERPRIS og ryger jo på DBA når de lige er afprøvet. Så ender prisen på det brugte 1070 samlet set i 1500 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af angloamerikansk d. 05-03-2018 08:46:49.
#13 oh det du linker til koster så 500 Kr. mere og er ikke på lager, så jo det tilbud var sgu specielt og så er dit link først på lager den 5/4-2018, hvis de overhovedt får det på lager
#16 men det er jo stadigvæk ikke et bedre tilbud end det Computersalg havde og så var deres på lager
Computersalgs kort var på fjernlager, dvs. der går typisk lidt længere inden I får jeres kort.
Det kort jeg linkede var på daværende tidspunkt på lager d.26 til samme pris, ergo synes jeg ikke vil betegne det som noget specielt tilbud hos Computersalg. Det var såmænd hele min pointe.
#18 ja det var på fjernlager og havde 1-3 dages levering, hvordan er det ikke MEGET bedre end at kortet først er på lager den 26 og så yderlig 1-3 dages levering?
Om prisen er den samme er jo lige meget, når man næsten skal vente en måned på at få det, i stedet for 1-3 dage?????
Du får det ikke om 1-3 dage. Det er den normale leveringstid hvis kortet var på lager. Computersalgs fjernlager er hos Caseking eller tilsvarende i Tyskland, så der kommer til at gå længere tid.