Hvor ser du at det kræver SLI/Crossfire?
Here are the Far Cry 5 system requirements (minimum)
CPU: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or better
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Far Cry 5 Recommended Requirements
CPU: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz | AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Efter hånden tager jeg system krav med et gram salt. Spil som kræver 16 gb ram har jeg fint kunne nøjes med 12 gb ram ind til videre i 4k og og tros min gamle cpu har jeg stadig kunne maxe alle spil ud tros system krav siger noget andet. Der ud over er ubisoft noterisk kendt for at frigive slamkode spil som kræver urimeligt meget computer kræft. Spil som føles ufærdig også bagefter prøver at blive lappet sammen med patch.
Husker stadig far cry 4. Nøj hvor var det en omgang slamkode. Lag spikes, ghosting med sli tros det var en nvidia tittle samt så hade selv meget kraftige pc'er problemer med at køre det dengang og assasian creed har også haft mange bugs.
Jeg gider ikke ubisoft spil mere. Efter far cry 4 fik jeg nok. Yes gameplay er fedt nok, men hvad hjælper det når lortet er slam kodet og derfor uspiligt. Nu må vi se med far cry 5, men jeg skal ærligt indrømme at jeg har ikke haft travlt med at forudbestille det.
Efter hånden tager jeg system krav med et gram salt. Spil som kræver 16 gb ram har jeg fint kunne nøjes med 12 gb ram ind til videre i 4k og og tros min gamle cpu har jeg stadig kunne maxe alle spil ud tros system krav siger noget andet. Der ud over er ubisoft noterisk kendt for at frigive slamkode spil som kræver urimeligt meget computer kræft. Spil som føles ufærdig også bagefter prøver at blive lappet sammen med patch.
Husker stadig far cry 4. Nøj hvor var det en omgang slamkode. Lag spikes, ghosting med sli tros det var en nvidia tittle samt så hade selv meget kraftige pc'er problemer med at køre det dengang og assasian creed har også haft mange bugs.
Jeg gider ikke ubisoft spil mere. Efter far cry 4 fik jeg nok. Yes gameplay er fedt nok, men hvad hjælper det når lortet er slam kodet og derfor uspiligt. Nu må vi se med far cry 5, men jeg skal ærligt indrømme at jeg har ikke haft travlt med at forudbestille det.
Jeg er enig i at der er mange spil der er slamkodet. Men burde det ikke være over efter lanceringen af ps4 og win 10 ?.
Efter jeg har hørt skulle kodningen mellem ps4 og win 10 være næsten identisk, dette for at skulle gøre det nemre for spiludviklerne at kode spillende.
Indrømmet har jeg ikke købt et nyt spil siden bf4. hvilket jo er længe siden. Så jeg har ikke haft muligheden for at kunne teste realitetterne af.
Efter hånden tager jeg system krav med et gram salt. Spil som kræver 16 gb ram har jeg fint kunne nøjes med 12 gb ram ind til videre i 4k og og tros min gamle cpu har jeg stadig kunne maxe alle spil ud tros system krav siger noget andet. Der ud over er ubisoft noterisk kendt for at frigive slamkode spil som kræver urimeligt meget computer kræft. Spil som føles ufærdig også bagefter prøver at blive lappet sammen med patch.
Husker stadig far cry 4. Nøj hvor var det en omgang slamkode. Lag spikes, ghosting med sli tros det var en nvidia tittle samt så hade selv meget kraftige pc'er problemer med at køre det dengang og assasian creed har også haft mange bugs.
Jeg gider ikke ubisoft spil mere. Efter far cry 4 fik jeg nok. Yes gameplay er fedt nok, men hvad hjælper det når lortet er slam kodet og derfor uspiligt. Nu må vi se med far cry 5, men jeg skal ærligt indrømme at jeg har ikke haft travlt med at forudbestille det.
Jeg er enig i at der er mange spil der er slamkodet. Men burde det ikke være over efter lanceringen af ps4 og win 10 ?.
Efter jeg har hørt skulle kodningen mellem ps4 og win 10 være næsten identisk, dette for at skulle gøre det nemre for spiludviklerne at kode spillende.
Indrømmet har jeg ikke købt et nyt spil siden bf4. hvilket jo er længe siden. Så jeg har ikke haft muligheden for at kunne teste realitetterne af.
Jeg skal ikke kunne sige omkring med ubisoft spil. Jeg op gav at købe flere ubisoft spil efter far cry 4. Det var simpelthen to much a pain in the ass.
Hvordan deres kodning er i dag, ved jeg ikke. Men efter en check på google så er de stadig ikke for påpulære på deres support. Der får de megen had.
Andre har også lavet mindre gode optimerede spil. F.eks. bf1 i dx12 er det en laggy fornøjelse som de aldrig fik fixet. Med dx11 køre det dog rigtig godt og jeg kan maxe det ud i 4k. Men ubisoft har bare gang på gang skuffet mig med bugs og lag og har derfor ikke købt et ubisoft spil siden 2014 mener jeg.
Efter hånden tager jeg system krav med et gram salt. Spil som kræver 16 gb ram har jeg fint kunne nøjes med 12 gb ram ind til videre i 4k og og tros min gamle cpu har jeg stadig kunne maxe alle spil ud tros system krav siger noget andet. Der ud over er ubisoft noterisk kendt for at frigive slamkode spil som kræver urimeligt meget computer kræft. Spil som føles ufærdig også bagefter prøver at blive lappet sammen med patch.
Husker stadig far cry 4. Nøj hvor var det en omgang slamkode. Lag spikes, ghosting med sli tros det var en nvidia tittle samt så hade selv meget kraftige pc'er problemer med at køre det dengang og assasian creed har også haft mange bugs.
Jeg gider ikke ubisoft spil mere. Efter far cry 4 fik jeg nok. Yes gameplay er fedt nok, men hvad hjælper det når lortet er slam kodet og derfor uspiligt. Nu må vi se med far cry 5, men jeg skal ærligt indrømme at jeg har ikke haft travlt med at forudbestille det.
Jeg er enig i at der er mange spil der er slamkodet. Men burde det ikke være over efter lanceringen af ps4 og win 10 ?.
Efter jeg har hørt skulle kodningen mellem ps4 og win 10 være næsten identisk, dette for at skulle gøre det nemre for spiludviklerne at kode spillende.
Indrømmet har jeg ikke købt et nyt spil siden bf4. hvilket jo er længe siden. Så jeg har ikke haft muligheden for at kunne teste realitetterne af.
Jeg skal ikke kunne sige omkring med ubisoft spil. Jeg op gav at købe flere ubisoft spil efter far cry 4. Det var simpelthen to much a pain in the ass.
Hvordan deres kodning er i dag, ved jeg ikke. Men efter en check på google så er de stadig ikke for påpulære på deres support. Der får de megen had.
Andre har også lavet mindre gode optimerede spil. F.eks. bf1 i dx12 er det en laggy fornøjelse som de aldrig fik fixet. Med dx11 køre det dog rigtig godt og jeg kan maxe det ud i 4k. Men ubisoft har bare gang på gang skuffet mig med bugs og lag og har derfor ikke købt et ubisoft spil siden 2014 mener jeg.
Det er jeg da ked af og høre. for som udgangspunkt kan man jo sige at spillende er optimeret til og skal kunne køre på en konsol. og hvis den kodning er meget lig med pc, så burde det tekniks set over køre flydene der.
#13
Det har du ret i, men jeg synes ikke jeg har set det beskrevet fra selve spilproducenten før, altså at det kræver SLI og CF.
Selv er jeg optimistisk omkring det, da jeg kører med CF og det dermed kunne tyde på, at spillet netop bliver optimeret til CF.
Men som mange andre påpeger, så skal man nok vente et par måneder til et halvt år med at købe det, så de fleste børnesygdomme er elimineret med patches og andre opdateringer.
Efter hånden tager jeg system krav med et gram salt. Spil som kræver 16 gb ram har jeg fint kunne nøjes med 12 gb ram ind til videre i 4k og og tros min gamle cpu har jeg stadig kunne maxe alle spil ud tros system krav siger noget andet. Der ud over er ubisoft noterisk kendt for at frigive slamkode spil som kræver urimeligt meget computer kræft. Spil som føles ufærdig også bagefter prøver at blive lappet sammen med patch.
Husker stadig far cry 4. Nøj hvor var det en omgang slamkode. Lag spikes, ghosting med sli tros det var en nvidia tittle samt så hade selv meget kraftige pc'er problemer med at køre det dengang og assasian creed har også haft mange bugs.
Jeg gider ikke ubisoft spil mere. Efter far cry 4 fik jeg nok. Yes gameplay er fedt nok, men hvad hjælper det når lortet er slam kodet og derfor uspiligt. Nu må vi se med far cry 5, men jeg skal ærligt indrømme at jeg har ikke haft travlt med at forudbestille det.
Jeg er enig i at der er mange spil der er slamkodet. Men burde det ikke være over efter lanceringen af ps4 og win 10 ?.
Efter jeg har hørt skulle kodningen mellem ps4 og win 10 være næsten identisk, dette for at skulle gøre det nemre for spiludviklerne at kode spillende.
Indrømmet har jeg ikke købt et nyt spil siden bf4. hvilket jo er længe siden. Så jeg har ikke haft muligheden for at kunne teste realitetterne af.
Jeg skal ikke kunne sige omkring med ubisoft spil. Jeg op gav at købe flere ubisoft spil efter far cry 4. Det var simpelthen to much a pain in the ass.
Hvordan deres kodning er i dag, ved jeg ikke. Men efter en check på google så er de stadig ikke for påpulære på deres support. Der får de megen had.
Andre har også lavet mindre gode optimerede spil. F.eks. bf1 i dx12 er det en laggy fornøjelse som de aldrig fik fixet. Med dx11 køre det dog rigtig godt og jeg kan maxe det ud i 4k. Men ubisoft har bare gang på gang skuffet mig med bugs og lag og har derfor ikke købt et ubisoft spil siden 2014 mener jeg.
Det er jeg da ked af og høre. for som udgangspunkt kan man jo sige at spillende er optimeret til og skal kunne køre på en konsol. og hvis den kodning er meget lig med pc, så burde det tekniks set over køre flydene der.
Koden kan være dem samme, men til en konsol der er kun een hardware og software konfiguration der skal kodes og optimeres til. Til en PC kan der være millioner af hardware og software kombinationer og optimeringer til flere potentielle konfigurationer bliver der sjælent brugt meget tid på.