Parvum systems laver et, men det er akryl baseret og kan ikke anbefale det.
Har du prøvet og se om fractal ikke laver et matx tower der passer til dine krav?
Har faktisk kiggede fleste Fractal igemmen uden at finde noget jeg tænder på. Jeg har kiggede meget på Corsair Obsidian 350D, det er fint, og jeg kender til kvalitet, men syntes udsende er lidt ud dateret, så jeg er måske ude efter noget inspiration, mere end andet.Dog med krav :)
hvad med aerocool ds cube, eller bitfenix phenom m?
Phenom er bare ikke stor nok til at håndtere 2x 240mm (jeg har ikke sat det som krav, men et krav er jeg skal holde 5930k @ 4,4ghz og 2x 980 GTX kolde)
Aero Cool er fint, men jeg lavede et Bitfenix Prodigy for mange år siden med fron og top rad, syntes det blev alt for presset, og de 2 kabinetter er meget ens plads mæssigt, søger nok lidt mere plads. Yder dimsioner for en Corsair Obsidian 350D passer mig fint, men jeg har fx pt. Antec P50, ddet var mit "perfekte" kabit, og jeg fik også alt pressed i med at sko horn, men pumpe og res måtte siden udenfor, og jeg fik et størrer problem, som er vandblokke gør at side ikke kan sættes på. 😩