Tjaa man må da bare elske PostNord, eller noget... 😴 😴 10 dage i Fredericia er ikke iorden
Delivery status Date Time DPD parcel centre Parcel status 01/03/2018 21:54 Frederica (DK) In transit. 01/03/2018 03:12 DPD data centre Order information has been transmitted to DPD. 28/02/2018 18:00 Nohra (DE) In transit.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 10-03-2018 07:34:08.
Rimeligt uheldigt. Men sidste gang jeg fik en pakke fra post nord gik det rimelig hurtigt. Bestilte Søndag aften og kunne hente mine ting om Tirsdagen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af syncmarster d. 10-03-2018 11:22:54.
Bruger også Zooplus, synes ikke der er så meget at spare på kattemad/grus i Tyskland mere, så bruger Zooplus.dk nu. Tre dages levering sidste gang. Ps de brugte GLS
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af LHM d. 10-03-2018 15:51:41.
Skrev til Zooplus og beklagede mig. Fået følgende svar , så det er vel fint nok, altså bortset fra jeg nu mangler kattegrus... 🤣 🤣
Kære Benny Frederik Nielsen.
Mange tak for din henvendelse. Vi undskylder mange gange den ufuldstændige levering.
Desværre må vi indtil videre antage, at forsendelsen er gået tabt. I dette tilfælde kan vi ikke foretage en efterlevering, da produktet er midlertidigt udsolgt. Vi vil i stedet foretage en refusion af beløbet.
Vi har indsat beløbet på 379.80 kr. på din kundekonto og har igangsat en refusion tilbage til din bankkonto. Pengene vil gå ind på din bankkonto i løbet af de næste 14 dage.
Ved tilbagebetalingen af beløbet er der taget højde for eventuelle, indløste rabatter og tilgodebeviser/gavekort.
Skulle den oprindelige forsendelse alligevel nå frem til dig, beder vi dig venligst nægte at tage imod den.