Nogen der har nogle gode erfaringer med nogle lydsvage kabinetter ? Er træt af det jeg har i dag, da der er meget resonans i det, og har svært ved at lokalisere problemet.
Så derfor vil jeg høre om der er nogle der har nogle personlige erfaringer med nogle kabinetter ?
Fractal Design Laver mange gode kabinetter som er spækket til med støjdæmpning og er lavet i rigtig god og solid kvalitet.
Eneste minus ved dem er at når du er færdig med og bygge din computer i dem. så vejer de mere end hvad godt er, så håber ikke at du skal til mange computer partys 🤣 😀
De er også gode til og sørgefor støvfilter så du ikke får alt det støv ind til dit HW 🙂 samt gode muligheder for kabel førring og god luft gennemstrømning 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af poulsen48 d. 12-03-2018 10:49:09.
#2 Kan ikke lige huske mærke, men det var det billigste kabinet jeg kunne finde 😉 Jeg skulle bare have et hvor mit hardware kunne være i, så tror ikke lige det er blæseren der gør det store udslag der .
#8 Ja jeg ved godt at det kan stamme fra alm HDD eller blæsere. Men det var mere for at ikke at sidde og kigge på 1000 kabinetter, så ville jeg hellere lige spørge ind til folk personlige erfaringer. 🙂