Salg Problem

Om siden d.  13. marts. 2018, skrevet af Marthin
Vist: 1844 gange.

Marthin

Ny Bruger
Tilføjet:
13-03-2018 18:44:51
Svar/Indlæg:
1/1
jeg har solgt et sæt ram, Køber har ikke læst det er til Laptop, jeg har desværre redigeret opslaget til solgt. Hvordan finder jeg det oprindelige salgs opslag, da køber kalder mig en løgner
mordingi

Newbie
Tilføjet:
13-03-2018 19:10:29
Svar/Indlæg:
2/1
naah mener nu mere du har et problem med den måde du snakker til folk på :) skrev\snakkede stille og roligt til dig, mens jeg blev svinet til :)

men nok tid spildt på dig, jeg har sat dine ram til salg, også ser vi om der ikke skulle være nogen der kunne bruge dem.

Marthin

Ny Bruger
Tilføjet:
13-03-2018 19:17:58
Svar/Indlæg:
1/1
Det er korrekt jeg ikke bryder mig om at blive kaldt løgner, du påstår hårdnakket jeg ikke har oplyst det er til Notebook, jeg ville have tilbudt dig at lade handlen gå tilbage indtil du kaldte mig løgner. Jeg beklager hvis det at blive kaldt løgner ikke er et problem for dig... :no:

Xqual

Superbruger
Tilføjet:
13-03-2018 19:19:29
Svar/Indlæg:
718/15
Kan i 2 ikke lige gå en tur udenfor og få lidt frisk luft?
Så kommer der nok en admin forbi i mellemtiden.

mordingi

Newbie
Tilføjet:
13-03-2018 19:22:38
Svar/Indlæg:
2/1
#3 tænker bare jeg lader den ligge helt i stedet :)
det gavner ingen dette her.

Martin måske læste jeg forkert, måske har det ikke stået der, jeg kunne ikke kigge opslaget da det var væk, det var os det jeg sagde til dig. fred være med det, jeg ser om jeg kan sælge de ram.

akacomicsdk

Enthusiast
Tilføjet:
13-03-2018 19:36:24
Svar/Indlæg:
547/34

Du har slettet indholdet i opslaget, så det er umuligt at sige hvad du havde til salg.
En anden gang retter du bare i overskriften og lader indholdet stå, så kan folk følge med i hvad der foregår.

I øvrigt må I have kommunikeret via PMs, for der er ingen kommentarer i din oprindelige salgstråd.