hvis bare den holder 2.3 år så er det fint, til den tid er min 7700k og 8700k forælded 🙂
jeg yil gerne have at jeg kan tage min køler af uden at ihsen falder af
Jeg skal selv bruge Thermal Grizzly Conductonaut til mit delid. Jeg fik min DER8AUER DELID-DIE-MATE 2 i går.
Så det bliver Thermal Grizzly Conductonaut til chippen og GELID SOLUTIONS GC EXTREME mellem CPU og køleren
Thermal Grizzly Conductonaut skulle værer det bedste til Delid hvis man Googler det
jeg maa vare staerkt uenig
i korrekt udfoert isolerings test mellme press/afstnad og Tim har tim vist sig at have den mindste effekt,
forskellen mellme intels tim og flydende metaller er langt mindred end blot at aendre paa afstandned og bibeholde TIM.
hvis du har nogle test med korrekt isolering mellem de to ting der viser andet. Ser jeg det gerne
problemmet er at de fleste pseudo test netop ikke isoler imellem de to ting og blot bruger deb foreste og bedste forklaring der falder testeren for hovedet.
men igen har du link til en korrekt udfoert test med isolering mellem de to ting, ser jeg de meget gerne.
#23 troede ikke at det gav så meget på en loddet cpu,
men du er godt nok ikke ked at det med en cpu i den prisklasse.
har du link til hvilket negle polish du købte
#23 troede ikke at det gav så meget på en loddet cpu,
men du er godt nok ikke ked at det med en cpu i den prisklasse.
har du link til hvilket negle polish du købte
Hvis det var mig så ville jeg lade kapslen være af og i stedet for ligge en kobber plade direkte på din cpu med en lille smule af dette gold thermal paste i på begge sider af kobber stykket. Det er den bedste måde at nedbringe varmen på da din chip får verdens 2 bedste materialer der leder varme og samtidig bliver der fri luft hele vejen rundt om din chip 😉
Try it. Mærk og se forskellen. Det her rykker både røv og varme 😉
Der findes intet bedre til delidded cpu'er.
Only one way and this is it. 😉