Jeg vil gerne se beviser på dine udtalelser om DR.#38 Fox news? Hvorfor i alverden skulle jeg se det? Men at du kan påstå, at DR er et uafhængig og upartisk medie er mig en gåde. Selv en overfladisk analyse af nyheds strømmen fra DR taler sit tydelige spor. Man skal vist være munkemarxist for at tro på det 😀
Jeg kan ikke se at det jeg skriver er nonsens.#41
så kunne du jo passende komme med beviser for din påstand i post 37 for mage til vrøvl skal man da lede længe efter
**** Licens. Jeg har aldrig nogensinde betalt og altid bedt dem der kom til min dør om at **** af. Jeg betaler ikke for noget jeg ikke vil have.
Nu gør de så bare sig selv til endnu større *** hoveder. DR SUCKS.
Jeg ser aldrig nogensinde TV og hvis jeg gør så da slet ikke dansk da dansk tv er elendigt 🤣
Jamen hvis du synes at skat er tvangsbetaling, så er der slet ikke noget at debatere synes jeg 🙂
Jeg synes den måde licensen skal betales på lige nu er fuldstændig latterlig og hul i hovedet, og den er jeg kraftigt imod.
Jeg synes det er en fin løsning at overføre medielicensen til skatten, på lige fod med alt andet vi deler her i landet, så alle ikke skal betale den latterlige pris af 210kr om måneden uanset indkomst. For DET synes jeg er tvangsbetaling.