#15, ku heller ikke forstå at jeg kunne lave næsten samme score med mit gamle 980ti 😀
#17 hehe, jeg har det lige sådan! Gad nu godt få fat i en 1080Ti som din, det ville pynte lidt på fps antallet i 4K men er nu yderst tilfreds med ydelsen til det jeg spiller 😎
og det er vist kun den gamle Svend Bent der bottlenecker ift X58 platformen 🤣 🤣 🤣
jeg venter til at test min 1080 , til jeghar fået vand på , så skal vi se hvad 2.1ghz core og 12ghz på ram uden thermal throttling giver :)
Updated
#22 jeg har taget din med i single, da så vidt jeg ved undersøtter spillet ikke SLI endnu, og derved har du brugt 1 kort, hvilken også passer meget godt på din socrer :)
Updated
#22 jeg har taget din med i single, da så vidt jeg ved undersøtter spillet ikke SLI endnu, og derved har du brugt 1 kort, hvilken også passer meget godt på din socrer :)
øhhh jeg HAR kun et 1080ti ?? Hvor får du SLI fra 😀
det er vist gået hurtigt med og gemme score, fordi du har gverken min score eller min cpu rigtig 🤣
Updated
øhhh jeg HAR kun et 1080ti ?? Hvor får du SLI fra 😀
det er vist gået hurtigt med og gemme score, fordi du har gverken min score eller min cpu rigtig 🤣
Man kan godt mærke det er søndag 🤡
Kan se jeg fik byttede om på Din og Crashzone CPU.
Updated
Updated
Haha du er glad for de 1080 ti kort var 😛
Men gandalf18 er altså et 1080 non ti.
Utroligt jeg ikke ligger som nummer shock med min gamle cpu 😲
tror ikke helt det kommer an på hvor mange cores, ser ud om clockspeed spiller en større rolle her, Som du kan se er min i5 fint med her :)
Det kunne være jeg i weekenden, skulle prøve at computeren udenfor, og se om jeg kan hive +13MHz på GPU og 100-200MHz mere ud af CPU'en