Gaming mus issue

Gaming d.  19. marts. 2018, skrevet af sho nuff
Vist: 1520 gange.

sho
 
Overclocker
Tilføjet:
19-03-2018 12:25:26
Svar/Indlæg:
231/45
hey

Har købt en Logitech gaming pro mus. Synes egentligt det er en fin mus.
Men synes jeg har fået det problem når jeg skal vende mig om i pubg så har jeg det med at løfte musen.
Tænker her på om det er fordi den er for let og lille, eller fordi jeg har claw grip pga størrelsen.
Synes mine bevægelser er kram krampagtigt når jeg skal dreje rundt.
Tænker også om højden og måden man sidder på ved sin pc har noget at sige?.
Any adwise from the gamer guys??
På forhånd tak
Senosk
 
Overclocker
Tilføjet:
19-03-2018 14:02:03
Svar/Indlæg:
233/38
Jeg besøger altid en butik, som sælger mus, for at afprøve den, altså hvordan den sidder i hånden inden at jeg køber den.
Det virker lidt til at du ikke har gjort det.


MarcusA
 
Ny Bruger
Tilføjet:
19-03-2018 16:13:56
Svar/Indlæg:
3/0
Det havde nok været en god idé at teste musene i en butik.. Man kan jo altid bare bestille dem billigere på nettet efter man har prøvet dem :)


sho
 
Overclocker
Tilføjet:
19-03-2018 18:58:35
Svar/Indlæg:
231/45
Tak for jeres input 🙂 .

Musen er køb online uden at prøve den, som det meste af mit hardware.
Har ikke haft mulighed for at prøve lige den mus i en butik, og skulle det være muligt skulle jeg også have mulighed for at stå i butikken og spille i flere timer, for at nå frem til min problematik 😉
Har bevist valgt at gå fra stor mus til lille mus velvidende det kunne ende op i claw grip 🙂
Ville egentligt bare prøve at komme ud af min comfort zone gør man jo bedste ved at prøve noget nyt.
Men er ikke nået til om muse er forket til min. Kan stadig være andre issues der gør sig gældende.
Håber stadig nogle kan give et bud på hvorfor jeg løfter muse i kampens hede??


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
20-03-2018 05:45:25
Svar/Indlæg:
3661/82
#2
eller man kan beloene god service of koebe der hvor man proeve den for at holde muligheden i live.

Sjovt som folk altid er hurtigt ud over at butikker skal give dem god service man altid vil snyde sig uden om at betale for det.