Hvis der er andre end jeg, som føler sig helt fortvivlet over, at menuen de næste dage står på spaghetti med ketchup, så fortvivl ikke og få ro i sindet, ved at klikke på nedenstående link 🤣
Det er både godt og skidt. Jeg havde helt glemt at tage skærtorsdag og langfredag med, men det betyder også at der lige pludselig er endnu flere dage til vi får løn i april
Ny Bruger
Tilføjet: 24-03-2018 13:19:27
Svar/Indlæg:
4/3
Da jeg sad på toilettet i går kiggede jeg på toiletpapiret og tænkte: Gad vide hvor meget toiletpapir, jeg har brug for i resten af mit liv. Det blev så til den her: https://bluelobster.dk/x/toile...
"Du skal bruge 2063 ruller toiletpapir for at have nok til resten af dit liv! For kr. 4.291,04 kan du købe 2063 ruller toiletpapir! Med udgangspunkt i gennemsnitlige levealder for dit køn forventes det, at du vil være aktiv bruger af toiletpapir 38 år endnu. I den periode har du brug for 2063 ruller toiletpapir. Vi har estimeret at en gennemsnitlig dansker bruger 55 ruller toiletpapir om året. Med en pris på kr. 2,08 per rulle, skal du altså i alt afsætte kr. 4.291,04 for at kunne købe toiletpapir til resten af dit liv."
Problemet her er at jeg bruger altså mere end 2.- pr rulle.