Savner min 2700K... De 5.5GHz til hverdag sparkede fra sig...
Desværre mangler Sandy Bridge en yderst kritisk ting.... NVMe support...
Ville nu til hver en tid hellere game med et CPU setup fra 2011 og dertil GPU i 2018 standard, end jeg ville have en Ryzen 7 1800X / Core i7 8700K eller Threadripper etc og et grafikkort fra 2011....
#9 +#13
Sandy bridge og x58?...
Hvordan fik I de til at virker sammen?
omvendt ser vi ogsaa en maengde folk der kontstant anbeafler blot at opgrader gpu nar der er klar tale om cpu flaskehals.
I stedet for at give den anbefalign at bruge 5 minutter paa at teste det saa man ved hvor man skal opgradere.
Der er desvaerre en stor maengde folk som tror de ved noget fordi de har laest en konklussion et sted uden at forstaa emnet og derefter vider giver det i et forkert context.
En af grunde til jeg hoppede paa hwt, var jo pga at folk anbefalede sdd til en person som klart havde symptomer omkring for lidt ram.
Ville nu til hver en tid hellere game med et CPU setup fra 2011 og dertil GPU i 2018 standard, end jeg ville have en Ryzen 7 1800X / Core i7 8700K eller Threadripper etc og et grafikkort fra 2011....
#25 Ja, jeg har godt set lidt af disse realistiske flysimmere, men det er ikke det jeg søger (som du jo nok har gættet). Jeg kunne virkelig godt lide nogle af de ældre simmere som de nævnte, men det er længe siden de var populære 😢
Samme med kampvognssimmere, de er uddøde som singleplayer spil. Jeg har ellers været der siden "Steel of Thunder" på C64. Krigsspil, hvor man ikke bare er fodtudse, men har noget dyrt isenkram med, som f.eks fly, kampvogn, destroyer eller lign., men jeg er åbenbart en af de eneste der savner denne form for spil. 😳
Fred med det, nu venter jeg på Far Cry 5, selvom det absolut intet har at gøre med disse genre 🤣