Også preloaded her. Og efter at have læst anmeldelsen på tweak.dk af spillet, glæder jeg mig endnu mere, end da jeg forudbestilte det.
PERFEKT tidspunkt her op til Påske at udgive sådan et spil 😀 Familien kan nu gå til deres påskefrokoster, have tømmermænd derefter osv, men JEG skal bare låse mig inde med 1 ramme bajere og 12 frysepizzaer og Far Cry 5 🤣 🤣
#96 Tak for tippet! Jeg flyver straks derop i min kamp helikopter og smadrer det! 😲
Når først man har de bedste (efter egen mening) våben og køretøjer (the widow maker er dog en mageløs lastbil 😀 ) hvad skal man dog så bruge alle de penge til? I flere anmeldelser stod der, at man skulle jage og fiske hele tiden for at tjene penge nok ... nok til hvad?? Jeg har fisket 2 gange ... en gang for at prøve og en gang da det var en mission, jeg jager kun for at befri andre, tømmer alle de pengeskabe jeg kommer i nærheden af, og jeg har ikke manglet penge overhevet i hele spillet. Jeg har også fundet 80 sølvbarrer ... men igen, hvad skal jeg bruge dem til? Kan man købe sig en lu... øhhh anstandsdame?
Men jeg har IKKE smadret det YES-skilt. Det vil jeg så have senere i aften 😀
Så er skiltet klar til renovering 😀
Jo for fa'en. Jeg tror ikke rigtigt han sender mig julekort til Jul ☹
Har du fundet alle de klostre i Faiths område? Jeg fiser rundt og leder, men jeg mangler 2. De må ligge ret langt fra alm. vej, da jeg både har kørt og fløjet på samtlige veje, men de dukker sgutte op. 😳
#106 Både ja og nej. Området er stadig tilgængeligt efter bossen er død, men hoved-missionerne du evt mangler, ja de forsvinder. Alle andre missioner er der stadigvæk. Desværre kan man ikke selv vælge hvornår man går i kødet på område-bossen, det sker automatisk, når bægeret er fyldt op med XP. Jeg gik glip af 3 hovedmissioner, da jeg blev smidt i kamp mod John. Jeg har åbenbart lavet for mange sidemissioner, reddet civile, kørt for mange af John's venner ned osv osv, så pludseligt var stregen nået til vejs ende, og John-missionen begyndte. Ikke noget jeg kunne gøre for at stoppe det. Tøsen Faith er også nedkæmpet, men jeg leder fortvivlet videre efter de klostre 😳
Max lækkert spil. Spillede det lige hurtigt da det først kom ud, men faldt lidt fra pga travlhed og fruen som altid er lidt mobset når det er voldelige spil. Hun har opfattelsen af, at jeg en dag bliver lige så voldelig 🤣
mvh
Mads
#118 Det er vel ikke så underligt fruen tror det 😉. Man bliver jo lider... øhhh lysten af at se p0rn, så hvorfor skulle voldsfilm / voldsspil være anderledes 😀
Men ja, jeg er også vild med FC 5
Ah nu har du spoilet New Dawn! 😀
FC5 var mega fed. Jeg fik alt gennemført i det, men har endnu ikke fået kastet mig over New Dawn.... TID! 🙂
Ah nu har du spoilet New Dawn! 😀
FC5 var mega fed. Jeg fik alt gennemført i det, men har endnu ikke fået kastet mig over New Dawn.... TID! 🙂
Skrev KleitusIV d. 18-05-2019 22:12:05
Ha det er langt fra hele spoileren af hele historien i new dawn. Men hvis du gerne vil have spoilere, ja så skal du bare høre her. Først starter det med at du...🤡
Men ja FC5 var sku ret nice. Det ende med at jeg gennemførte single player delen hele 3 gange inden jeg hade fået nok af det for en stund.