Men #2 linker jo også til et low profile single slot...
#1/#2: Det er korrekt, men vi taler her om low profile single slot grafikkort 😉 😎
Jeg har lige selv bestilt et stk ASL GTX 1050Ti Battle Flag 4GB til at erstatte mit GT 1030 LP 2GB i min gamle Emachines EL1352 😛
#1/#2: Det er korrekt, men vi taler her om low profile single slot grafikkort 😉 😎
Jeg har lige selv bestilt et stk ASL GTX 1050Ti Battle Flag 4GB til at erstatte mit GT 1030 LP 2GB i min gamle Emachines EL1352 😛
Om end det er en af de lidt tykke, så det stadig et sff kort,grafikkort
Hvor der er en vilje, er der også en vej.
Kan ikke se de store problemer i at modde det, hvis at man fjerner dvd drevet så er der masser af plads.
Man skal bare være lidt kreativ. 😎
Hvor der er en vilje, er der også en vej.
Kan ikke se de store problemer i at modde det, hvis at man fjerner dvd drevet så er der masser af plads.
Man skal bare være lidt kreativ. 😎
Dvd-drevet er vist ikke i vejen, som jeg ser det.
#12 Har du ikke skiftet indmaden? Tænker ikke du bruger en gammel AMD fra Windows 7 tiden :)
#18: Ja jeg skal i hvert fald nok lige rapportere om kortets ydelse mv, når det engang forhåbentlig lander på mit skrivebord - der et stykke vej fra Taiwan 😉
noget nyt ? sidder og venter spændt ;)
Super - overvejer selv et kort til en SSF (HP) jeg har.. måske lidt overkill, da jeg stort set kun spiller Starcraft2
er du gal hvor det flekser
Super - overvejer selv et kort til en SSF (HP) jeg har.. måske lidt overkill, da jeg stort set kun spiller Starcraft2
Så er det jo man tænker på en ryzen 5 2400g, den kan trække starcraft 2, men det kræver vel helt nyt bundkort og selvfølgelig cpu
Hej spændende læsning mht. test af dit grafikkort. Hvad har du af PSU i din maskine?
Har selv en ældre SFF maskine (HP elite 7900) som jeg overvejer at smide et brugt GT 1030 i - hvis jeg da kan finde et...Er nemlig lidt bange for at min PSU på 240w nok ikke kan trække nogle kort højere end GT1030...