I har sikkert hørt om det før, at facebook tager folks tid. ?.
I mit tilfælde drejer det sig om at jeg på ingen måder har det særlig godt psykisk, og får nogle grimme billeder og tanker oppe i hovedet hvis jeg støder over et tilfældigt billed eller text, som ganske vist er helt uskyldigt.
Det og så det at jeg har en afhængighed over at skulle kontrollere facebook konstant, at jeg ikke kan lade det være.
Jeg har prøvet og sige til mig selv at nu holder jeg en pause fra facebook, og 2 timer efter var / er jeg inde og kigge afligevel.
Derfor har jeg taget den beslutning at jeg simpelthen må slette min facebook konto permanent, og sige at det var det.
Men jeg er også en hobby fotograf der kan lide og tage billeder af natur og dyr, som jeg plejer at smide op på min facebook profil som folk kan se og evt give en kommentar til, og den del kommer jeg virkelig til og mangle.
Jeg er på kontanthjælp og er under udredning via kommunen, hvilket betyder at jeg ikke har en punke penge at kunne smide efter en hjemmeside.
Derfor ville jeg høre hvilke muligheder jeg har, i forhold til og kunne ligge billeder op på en hjemmeside ?. og med mulighed for at give en kommentar ?.
Evt nogle af jer der har noget server kørende som jeg kan låne http:www.adresse.dk/minside af og plads til billeder. ?.
OK, hvis du køber et domæne på fx. One's hjemmeside, så er der er website-builder der er ret nem at bruge. Den er så rimelig begrænset i hvad du kan lave. Men det er nemt.