Slut den til PWM, og så skru ned for den via software.
Jeg har den der tykke afdæmpning sandwich med skum i midten, virker ganske fint men... Det kræver at pumpen er montereret rimlig "korrekt" ifh til slangerne ikke ligger tryk på den overhovedet.
Hvis pumpen bliver trykket for meget ned går resonans den vej via kabinettet alligevel, eller (i mit tilfælde) hvis der er tryk op mod Gpu´en, så løber det via Gpu til kabinettet.
DDC´en resonere en del, og jeg vil mene det er minimalt hvad du kan vinde i stilhed hvis ikke monteringen af pumpen er så løs som muligt.
Min Koolance pumpe kontroller som jeg bruger til at køre pumpen ved lav RPM, kan ikke rede en uoptimal montering af pumpen/dæmpnings grej.
/E
DDC er specced til 9V opstarts volt, alt under og du kan risikere at den ikke starter op ordenligt 🙂
Billeder er altid godt 🙂
Der står 3A/36w i din manuel for Pump-header, så dit bundkort kan fint regulere pumpen via den header 🙂
Du kan koebe en power ajust USB fra aquacomputer, den er designet til at regulerer DDC pumperne med, om end den er lavet til at sidde i et 3.5" bracket, kan du jo bare ligge den loest ind i en ledig hdd bay e.l.
you have to look harder :pHvor sidder pumpen? Du har taget et enkelt billede omkring dit pumpe problem, som ikke viser pumpen :D