1: Samsung Smart tv, i kombi med A/C wifi + en Ethernet kablet Buffalo NAS.
+ En Xbox One S, som 4k UHD Blueray player og extra content afspiller.
+ 5.1 surround system. (når jeg engang får prioriteret det så står der self atmos på ønskesedlen, men det bliver i fremtiden når der er mere content + så der kan smides 20k+ efter et ordentligt anlæg).
Jeg kan også benytte den stationære eller bærbare til at afspille over netværket, + smart cast viker fint på tv´et, så fonen kan caste youtube mm både direkte til tv og til xbox´en.
Jeg har også en Pi 3(A), jeg roder lidt med noget linus programmering osv på, og når jeg engang bliver træt af det så ender den nok som en lille media server eller ligende.
Hvis det er andet end UHD skiver direkte fra afspilleren, så er min erfarring at shielden er en god afspiller, MEN at det oftest kræver en pc at streame fra hvis det skal køre ordentligt, selv de dyere nas systemer har problemer med at levere ukomprimeret 4k content via et netværk mig bekendt. Men der findes self løsninger til alt, man kan jo også lave sin egen NAS, eller media center med hdds indbygget som kan fungere som begge dele, Hardwaren eksistere, den er bare svær at få ned i en nas størrelse med meget lavt strømforbrug i nogle tilfælde.
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Fearless Angel d. 11-04-2018 19:25:18.