Jeg har søgt lidt rundt omkring, de fleste siger at det er fordi displayport kablet ikke er v1.2, jeg bruger bare det der fulgte med skærmen - godt nok noget svindel ikke at levere en skærm til over 3000 med et billigt skod kabel... Skærm: Acer XB241YU Predator Nu kører jeg i elgiganten og køber dette https://www.elgiganten.dk/prod...
Har selv en Acer Predator og mit kabel skulle også skiftes for at undgå sort skærm ved 120/144Hz så det er vedlagte kabel der kun understøtter 60Hz 1440.
Kablet skal være 4K certificeret, så prøv med dette kabel og det bør virke. Jeg havde samme problem med min Asus 165 Hz skærm i sin tid, da det inkluderede fra Asus var for ringe.
Til min BenQ 3440×1440 100hz fulgte der også kun et HDMI kabel med. Så jeg købte et displayport kabel i Haraldnyborg ordet spiller bare og tror kunnet hav 80 kr. Eller mindre for det ??
OPDATERING: Virker PERFEKT med nyt kabel! Kostede mig 275,- (ned fra 399,- i Elgiganten da jeg fik prismatch på bilka.dk) Kunne sikkert have fået det billigere men nu virker det sgu og så endda på samme dag. Tak for svar!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hitmaxx2000 d. 21-04-2018 17:10:37.
😲 Håber sgu da de undskyldte overfor dig over at de heller ikke monterede dit kabel, Men at du selv skulle finde rette port 🤡
Ej godt det løste dig, Så er du mere vågen næste gang
Hva' snakker du om? 😕
Problemet var at Acer leverede et skod DP kabel sammen med deres skærm. Problemet havde ikke noget med porten at gøre. Det kan jeg nu godt finde ud af 🤣