10
Tillykke med dine gevinster.
Hvis du er afhængig af Facebook til at minde dig om dine nærmestes fødselsdage, er du jo groft sagt et fjols med en sølle hukommelse.
Bær over - den lå lige for.
På den seriøse side; da jeg var på Facefuck, blev jeg mobbet med kun at have syv venner, da jeg lukkede profilen ned, havde jeg stadig syv venner.
Dem ser jeg stadig.
Go do the logics.
Jeg har i lange perioder boet foran min skærm, når det virkelige liv bliver for hårdt.
Det hjælper bare ingenting.
Der er kun at skære fra, skære ned og foretage sig noget mere givende.
Jeg bruger stadig oceaner af tid foran min pc, og større oceaner af tid på mit job....
Jeg har fundet min modvægt ved at være frivillig spejderleder, og sommerferier er vandreture med familien. Langt fra en skærm.
Så mit råd til dig er: Find en beskæftigelse du kan bruge tid på, som IKKE har noget med elektronik, internet osv at gøre. Bare noget tid væk, vil ruste dig.
Jeg har i lange perioder boet foran min skærm, når det virkelige liv bliver for hårdt.
Det hjælper bare ingenting.
Der er kun at skære fra, skære ned og foretage sig noget mere givende.
Jeg bruger stadig oceaner af tid foran min pc, og større oceaner af tid på mit job....
Jeg har fundet min modvægt ved at være frivillig spejderleder, og sommerferier er vandreture med familien. Langt fra en skærm.
Så mit råd til dig er: Find en beskæftigelse du kan bruge tid på, som IKKE har noget med elektronik, internet osv at gøre. Bare noget tid væk, vil ruste dig.
Foto-tur er lidt med elektronik at gøre, men nøj det er bare skønt :yes: