Hej,
Jeg er anskaffet mig en Windows PC til at game lidt casual på. Jeg gider ikke de store titler, de er for svære at sætte sig ind i. Og vold er ikke lige mig. Findes der nogle moderne spil, der er sjove at spille? Så noget på youtube hvor man med hver sin bil, skulle spille fodbold. Sådan noget for eksempel.
#6 enig, men jeg tror faktisk det kræver en del for at køre flydende ved 1080+.
Vi kender trodsalt ikke #0s windows pc specs.
#0 ta et kig på factorio, der kan spilles uden vold via map/game settings og via bane editor og det handler mere om at bygge automatisering og smarte løsninger, end det handler om at slås, derudover kan det trækkes af næsten alt, og er virkeligt en tidsrøver hvis man lader det få lov. fåes på steam til omkring 20 euro så hut jeg visker (dog er grafikken lort, da spillet er indie og der er fokus på gameplay over grafik). 😀
Har du en pc med lidt flere hestekræfer og er til bilspil, så kan jeg klart anbefale forza horrizon 3, eller det gratis forza motorsport 6, i windows storen. Steam har også mange f2p games nutildags, som kan være meget underholdende. Der har lige været en røvfuld dansk devteam created spil til salg, et par af dem var indies med utroligt gode anmeldelser de kunne også være værd at overveje.
ellers skal du google "mame" og så emulere de gode gamle grillbarspil 😲