hej, bor desværre i Esbjerg og netop fået mine penge retur og sender den retur....men ellers tak :)Hvor bor du henne i landet? Er du i nærheden af Kbh tænker jeg at du kan komme forbi og prøve den af i mit build inden du drager nogen konklusioner? Jeg skal alligevel skille mit itx-build ad en af de næste par dage, så kunne det passes sammen kan det lade sig gøre, men gider ikke pille det fra hinanden mere end højst nødvendigt i og med alt skal skilles ad for at skifte cpu når man er optimistisk som jeg og absolut vil have en NH-D14 monteret ^^
Alrighty, så er alt jo i orden mht. sælger tænker jeg :)hej, bor desværre i Esbjerg og netop fået mine penge retur og sender den retur....men ellers tak :)Hvor bor du henne i landet? Er du i nærheden af Kbh tænker jeg at du kan komme forbi og prøve den af i mit build inden du drager nogen konklusioner? Jeg skal alligevel skille mit itx-build ad en af de næste par dage, så kunne det passes sammen kan det lade sig gøre, men gider ikke pille det fra hinanden mere end højst nødvendigt i og med alt skal skilles ad for at skifte cpu når man er optimistisk som jeg og absolut vil have en NH-D14 monteret ^^
Hej, ja synes ikke jeg kan finde et bukkede ben, er sprit nyt kort og jeg har haft strækt lys, lup, taget en masse billede med iphonen og forstørret da det helt sikkert ofte er det der er fejlen, har selv oplevet bukkede pins der lavede lige nøjagtig den fejl....men hvis du har et mobil nummer vil jeg da gerne sende dig nogle billeder af sokkel :) ville ønske jeg kunne finde fejlen og få den rettetOfte kan den fejl skyldes bukkede pins, og du er sikker på der ingen er ?
okay, havde jeg ikke lige set, kan det virkelig godt give det senarie at de virker i a1 og a2 men ikke i b1 og b2 ?Ups
Har du kigget i kompalitets listen
dine ram er IKKE med til det MB
med den cpu