Skiftet køler og mangler backplate for at kunne komme videre... Super frustrerende,har forlagt min am4 backplate et eller andet sted ☹ og de sorte beslag fra am4, passer ikke på am3... Har i noget?? Bor i Aarhus.
#1 Godt du overhovedet forsørger på at føre musen over hans navn for at se hans specs når du vejleder til et 600,- bundkort nu hvor han har et til 2000 🤣
At få fat i brackets til en am3 bagplade er ikke noget problem, der er tons af dem fordi de er ens med am2 som har været ude siden 2006 😴
Som varebeskrivelsen fortæller, er det plates til 115X og AM4. Du kan temmelig sikkert finde tilsvarende billigere, det var bare det første link jeg ramte.
Det er sandt. Men den noget rodede formulering fra OP, gør det ikke lettere for nogen at assistere. Vi må formode at bundkortet er AM4. Jeg er klar på mere mudret tale, men det kræver nok et værthusbesøg før det stikker helt af.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af akacomicsdk d. 08-05-2018 15:47:38.
Altså til info er der forskel på hulafstanden på am3 og am4. Så mht backplate passer den fra am3 ikke på am4 og omvendt
Læs nu for pokker.... Jeg har am3 tilsvarende backplate, så kan også bruge plastik beslag derfra, ellers kan jeg bruge am4, det hele står også på profil, har crosshair Hero vi, x370 som understøtter begge,dertil overskriften.. Lad nu være med at finde problemer hvor ingen er.
13 Jeg beklager og undskylder og fortryder og tigger om nåde. Godt du kan kommende løbende med den helt rigtige løsning, så vi andre kartoffelhjerner ikke spilder OPs tid.