Ja, det er sgu for groft, hvis de vil tvinge nye chipsæts igennem for den næste 8 cores CPU, og selve chipsættet så er næsten magen til det vi har i forvejen. Eneste reelle ændring jeg kan se er, at der nu vil være USB3.1 gen2 i chipsættet. Det er for lidt at opgradere til! :no:
Men nu er det nok heller ikke den ene procent, der absolut skal opgradere hver gang der kommer nyt, det chipset er henvendt til. Nok nærmere de 99% af kunderne som skal have en ny computer.
Ja, det er sgu for groft, hvis de vil tvinge nye chipsæts igennem for den næste 8 cores CPU, og selve chipsættet så er næsten magen til det vi har i forvejen. Eneste reelle ændring jeg kan se er, at der nu vil være USB3.1 gen2 i chipsættet. Det er for lidt at opgradere til! :no:
Der er nu ikke noget der siger at Z390 er et krav for Intels nye 8 kernede Coffee Lake.
Men der er derimod noget der siger at den nye Z390 både kan bruges til Coffee Lake samt efterfølgeren Whiskey Lake..
Så jeg synes nu det er fint nok.. og som #3 siger, så er der jo ingen der tvinger en til at opgradere til nyeste ting hver gang.. Det er okay at hoppe over.. Og hvorfor ikke bare få det nyeste tech ud til folk selvom det måske er små forbedringer.