Fandeme nedern jeg ikke lige har pengene nu og her. Ellers var en fluks bestilt.
Men ellers kan jeg tilføje at crucials ssd er gode og driftsikker nok. Har en crucial mx300 og en gammel M4 model. Ingen klager her fra.
Der ud over hvis man er ude efter en lynhurtig lager/spil drev. Er det her det ultimative til den pris. Til sammenligning koster en wd black hdd 2 tb lige over 1000 kr. Men så er drev også en hel del langsommere. 1 kr. Pr gb i ssd kapacitet er slet ikke så ringe endda 😲
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af SkylineGTR d. 16-05-2018 21:02:53.
Fik også min og ærger mig over, at jeg ikke havde råd til 3 stk. Nøj den kører godt :) Men lagde godt mærke til, at den allerede over weekenden var udsolgt. Kan se at den ligger på kr. 3700+ andre steder, så det var godt nok et godt tilbud, også derfor jeg takkede for find :)
Jeg nåede ikke at købe en til den billige pris, men da #22 nåede det, så vil han sikkert godt sælge sin SSD til mig. Nu er den jo brugt, så skal vi sige 1000,-kr lige ud? 😛 😉
#23 aaah :) Jeg vil ikke af med den, det gav et spark til min maskine. Det kan mærkes på performance på VMWare også hvor maskinen godt lige kunne stå og halte lidt 2-3 minutter når man lukkede en session, der sker bare prompte nu, så det er ikke så ringe endda
Ssd som os eller spil drev er langt for and en hdd.
Husker stadig da jeg tilbage i 2011 gik fra en ellers hurtig wd velociraptor hdd til min første ssd til os. Sikke en forskel det gav.
Gik så sidste år fra sata ssd til en m.2 nvme ssd på min gamle x58 system og den gamlegamle pc har aldrig kørt bedre.
Der ud over har jeg så endnu en m.2 ssd til de spil som har de fleste/længste load sekvenser også den nye 2 tb ssd også. Mums det køre godt 😲
Glæder mig bare til ssd bliver så billige at de kan erstate hdd helt på kapacitet også. For så er jeg bare så færdig med sløve langsome harddiskke.
Her er evt. En video af min gamle pc hvor den booter fra m.2 ssd. Bios post går lidt sløvt, det er tråsalt legacy bios og ikke de nyer uefi bios. Men når først den når til windows logo går det ganske godt for sådan en gammelt pc.