Ny Bruger
Tilføjet: 17-05-2018 19:52:49
Svar/Indlæg:
10/3
Lang historie kort; jeg ville flashe min samsung S7edge og S2 tab med Lineage OS og root access, det gik dog ikke som forventet. Med min tablet gik det egentlig okay, den har bare nogle mindre issues malware pop-ups og pludseligt opståede app shutdowns. Værre er det med telefonen; efter at have kørt TWRP recovery er den ret stuck i bootloaderen hver gang jeg genstarter.
Findes der en person i omegnen af København/Nordsjælland (Hørsholm) som er mighty skilled udi dette- og som kunne være interesserede i at fixe mine enheder mod betaling? Jeg tænker enten at jeg kommer til dig eller vice versa, men altså personligt 🙂
Ny Bruger
Tilføjet: 18-05-2018 05:15:57
Svar/Indlæg:
10/3
#1: Tak for tilliden, hehe, men tro mig; jeg har kigget youtube videoer, step-by-step guides osv... den stock rom han linker til i videoen har jeg i øvrigt allerede liggende; det virker ikke! 😉
TWRP Version er 3.1.1-0-hero2lte. SuperSU - mest fordi jeg har brugt det før
Har prøvet at installere lineage - 14.-.20180517-nightly -hero2lte-signed
Prøv dette:
1. Lav backup i TWRP, og kopier evt til pc hvis du mangler plads. 2. Wipe Data, System, Cache og Dalvik i TWRP. 3. Installer rom (gerne stable og ikke nightly) 4. Boot up, og reboot og installer SU + Kernel.