Feedback på website

Hyggehjørnet d.  29. maj. 2018, skrevet af cyph3r_smurf
Vist: 1724 gange.

cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2018 17:06:30
Svar/Indlæg:
825/30
Hej HWT!

Jeg har netop opkøbt et website som jeg skal til at lave en ny version af. Det er et oplysningssite omkring noget så "spændende" som senge, men jeg er selv søn af butiksbestyrer i Jysk, som måske giver lidt mere kød på.

Lang historie kort, hvad ville i ønske i kunne finde online når i skulle købe en seng? Jeg vil bygge et site med god og uvildig information.

I kan se siden her: https://www.seng.nu/
Fonneren-
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2018 18:21:02
Svar/Indlæg:
2235/138
Det er vel et affiliate site du har købt dig, skal det fortsætte med at være dette? (Partnerads link etc)



cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2018 20:56:45
Svar/Indlæg:
825/30
Ja det er meningen, dog i mindre udpræget grad end nu. Meningen er at lave anmeldelser af de største brands og de der så har en affiliate ordning linker jeg naturligvis tilbage til med affiliate.

De fleste producenter sender gerne produktet ud til anmeldelse uden betaling, ellers betaler jeg selv igennem firmaet.


Senosk
 
Overclocker
Tilføjet:
29-05-2018 22:13:36
Svar/Indlæg:
233/38
Førstehåndsindtryk: Ligner en hjemmeside fra 00'erne.


DJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2018 00:25:52
Svar/Indlæg:
1431/233
Jeg savner at fanerne er i venstre side istedet for toppen.

Så mangler jeg at de er lidt mere overskuelige at bladre rundt i.
F.eks vil jeg mene de forskellige modeller burde være "under Faner" det ville give et bedre overblik, udover det bare er en lang tekst som nu.
Som
- Boks madrasser
----- Lux
----- Lux dobbelt
----- Super lux
- Elevation
----- Black model
----- White model

osv osv.

Lidt farver og runde kanter overall ville også gøre den lidt mere lækker. Den er for "simpel" nu.

God fornøjelse :)


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af DJ Alban d. 30-05-2018 00:26:40.


ClaraL
 
Ny Bruger
Tilføjet:
05-06-2018 11:25:21
Svar/Indlæg:
1/0
Der er bestemt en masse god information at hente på dit site, og rigtig dejligt med et par eksempler på gode senge. Mht. designet så virker det en smule forældet, men det kan der jo heldigvis gøres noget ved ret nemt og forholdsvis hurtigt.
Nu prøvede jeg bare lige hurtigt at lave et par søgninger på forskellige senge, for at se hvad andre gør mht. design. Jysk og Bedre nætter har nogle rigtig flotte designs, men det er selvfølgelig også lidt noget andet sammenlignet med din hjemmeside. En anden affiliate side, som din, som jeg godt synes du kan lade dig inspirere af er https://sov-bedre.dk/ - Men det er selvfølgelig altid en smagssag.

Held og lykke med projektet.