Superbruger
Tilføjet:
31-05-2018 12:36:53
Svar/Indlæg:
87/22
Hej
Jeg arbejder i en virksomhed, hvor sikker mail skal være en mulighed i forhold til den nye persondatalov.
Vi arbejder med Microsoft Office 2016 Standard (Volumenlicenser)
Vi (it-afdelingen) har installeret alt efter bogen - men mange af brugerne kan ikke modtage krypterede/sikker mails. De kan dog godt sende uden problemer.
De kan fx godt sende en signerede eller/og krypterede mail til mig, hvor jeg så kan åbne/læse indholdet -
men de kan ikke modtage noget af det selv.
De får fejlbeskrivelsen:
"Dette element kan ikke vises i læseruden. Åbn elementet for at læse indholdet."
--> ”Vi beklager, men vi kan ikke åbne elementet. Det kan være et midlertidigt problem, men hvis fejlen opstår igen, bør du genstarte Outlook. Navnet på det digitale id blev ikke fundet af det underliggende sikkerhedssystem.”
Nogen som har haft samme problem?