3G til 4G internet

Diverse d.  02. juni. 2018, skrevet af busser
Vist: 1274 gange.

busser

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2018 14:26:04
Svar/Indlæg:
1626/507
Hejsa jeg bor pt på en højskole hvor vi er 20 personer, vi har så internet med 3G,,,,meget ringe forbindelse, ser man en film over stream og trådløs ja,,,så klagger det nogle gange eller stopper, nu kender jeg ikke deres udbyder eller hvor meget stedet betaler, ved de har 4G inde på deres kontorer,

så måske som har erfaring med sådanne steder hvor mange bruger nettet, koster det meget mere eller hvordan, det er i gentofte så regner med at nettet her kan trække meget, måske kunne jeg snakkke med dem, om de ville ændre det til 4G men vil gerne have lidt viden om det. måske en anden som har prøvet det før.
virus

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2018 22:38:59
Svar/Indlæg:
888/34
3g og 4g er samme pris og hvis der er 4 g burde jeres tlf selv søge over på det hvis jeres udbyder har det i området men i Gentofte burde alle være på 4g

Senosk

Overclocker
Tilføjet:
03-06-2018 23:16:16
Svar/Indlæg:
233/38
Nu ved jeg ikke hvilken højskole du går på, men jeg synes det er ret mærkeligt at de ikke har internet via fiber, coax eller tlf.
Især når der er rigtig mange som skal bruge internettet.

Den højskole som jeg gik på, som ligger langt ude på landet, havde endda internet via fiber og den havde endda kun 75 elever på daværende tidspunkt - de har dog fået flere elever.

Der er ikke rigtigt forskel på 3G og 4G i prisen, men som virus er inde på, så burde jeres telefoner selv kunne finde 4G, hvis den vel og mærket er up-to-date og jeres udbyder tillader det.