Søges: Programmør til samarbejde

Hyggehjørnet d.  04. juni. 2018, skrevet af cyph3r_smurf
Vist: 2489 gange.

cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-06-2018 12:55:25
Svar/Indlæg:
825/30
Jeg har fået en ide der kræver en programmør, det er til et længerevarende samarbejde og jeg forestiller mig at du f.eks. er studerende og søger et studiejob.

Det der skal udvikles er noget i stil med:
http://xn--bredbnd-ixa.dk/hast...

Blot i et lidt andet format

Smid en pm eller skriv til hej@christiandue.dk hvis det har interesse!


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af cyph3r_smurf d. 04-06-2018 12:55:59.
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-06-2018 16:36:06
Svar/Indlæg:
5750/124
Hvis jeg forstår dig rigtigt, så vil du lave et stykke software som kan teste transmissionshastigheden mellem to enheder? Eller hvordan og hvor ledes?

Jeg ville måske ønske at du skrev lidt mere udpenslet hvad du ønsker dig, ellers begynder jeg at mistænke, at du gerne vil have nogen til at lave noget for dig, uden du selv har tænkt det til ende, og ikke selv ligger en stor mængde energi i det? (Hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet 😉 )

Hvilke teknologier vil du have involveret, hvilke enheder skal det køre på, og så må du meget gerne definere bare lidt mere hvad du gerne vil opnå. Ellers er det svært at sige, om det er noget man kan arbejde på eller ej.

Dertil, så må du meget gerne lige skrive om det er noget du vil investere nogle mønter i (du skriver selv studiejob), eller om du søger nogen på frivillig basis til at være din kompagnon.

- 1EaR


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af 1EaR d. 06-06-2018 16:36:47.