Du kan trække et kabel, og så sætte et access point op. De fylder ikke lige så meget som routerne, så de er nemmere at "gemme", om end det er en fordel de har frit udsyn 360 grader, for at få det bedste wifi signal i hytten.
Helt enig med #4.
Alternativt tag alligevel routeren ind i huset i stedet for omtalte accesspoints, og brug så bare et langt (godt) netkabel fra dit skur og ind i huset. Næsten uanset hvor i huset du gemmer din router vil det være en bedre løsning end at have routeren i et skur med "forlængede antenner" o.lign. løsninger.
Så må du igang med ekstra kabelføring, og trække din internet forbindelse hen til din router, inde i huset, og så kan du sætte en switch op i værkstedet til at forbinde alle dine andre forbrugere til, og så ét kabel fra switchen til routeren.
Forsøg på forenkling:
www-->modem/fiber box-->Asus-RT-AC66-->Switch-->diverse computere/forbrugere etc.
Saa laenge det er kabler i min. cat 5e du forlaenger med, saa er der ingen signal forringelse for tv-bokse og andet kablet udstyr.Så må du igang med ekstra kabelføring, og trække din internet forbindelse hen til din router, inde i huset, og så kan du sætte en switch op i værkstedet til at forbinde alle dine andre forbrugere til, og så ét kabel fra switchen til routeren.
Forsøg på forenkling:
www-->modem/fiber box-->Asus-RT-AC66-->Switch-->diverse computere/forbrugere etc.
Tak for svar. Men kommer jeg til at miste styrke på switchen. Tænker på om der er forskel på at tilslutte alle mine youseebokse 3 stk til routeren. I forhold til at tilslutte dem til switchen.