Så spørger jeg på en anden måde. Hvad er det for viden I (åbenbart) har, som gør det til en god ide at Johan S. ikke skal have en frihedsstraf for at have medvirket til en svindel i 100-million-klassen? Hvis jeg ikke betaler en fartbøde på 2500,-kr, så kommer jeg i skyggen! Men jeg er selvf. også bare en alm. lønmodtager. 🤡
(Igen, nedenstående er meget langt fra Johan S. sagen IMO, men det er ikke mig der har bragt dette ind i debatten)
Hvad for en viden er det I har som gør, at en som E. Væver skal "have en chance til", oven på det hun har gjort? Og når hun skal det, hvorfor skal så f.eks Peter Lundin ikke også have en chance til?? Hendes ofre er PRÆCIS lige så søde som dem Peter Lundin slog ihjel og omgjorde til samlesæt.
#19 Det er nok fordi vi ser forskelligt på hvem der rent faktisk har forstand på det SAMLET set. Som det er nu, er det (næsten) alting på forbryderens præmisser, se eksemplet i #15 om E. Wæver, hvor der tales for hun skal prøveløslades, så hun ikke får en fængselspsykose! Mon ikke de pårørende til hendes ofre er kede af det PÅ LIVSTID? Og da hun har fået en dom i det danske retsvæsen (som forhåbentligt er nogle af "dem med forstand på tengene") PÅ LIVSTID, hvorfor fa.... skal hun så lukkes ud i det hele taget, fængselspsykose eller ej. "dem der har forstand på det" tager (næsten) aldrig hensyn til retsfølelsen hos ofrene og deres pårørende. Og ja, jeg ER pårørende til et offer 😎