Hold dig LANGT væk fra Nokia 8
Jeg havde en Samsung S7, men var træt af alle de ekstra programmer, som man ikke kan fjerne og som fylder - fx hele Microsoft Office ☹
Så jeg impulskøbte en Nokia 8, uden at have sat mig ordentlig ind i hvad den kan - eller rettere IKKE kan og blev meget skuffet.
De her ting havde min Samsung - som trods alt er en ældre model - og som Nokia'en mangler for at kalde sig en top telefon:
1. Vandbeskyttet
2. Trådløs opladning
3. Notifikationsled
4. Always on display på AMOLED skærm - Nokia'en har LCD ??
Der ud over har jeg store problemer med al forbindelse - det være sig WiFi, Bluetooth og 4G - alle 3 driller på den ene eller anden måde.
WiFi: når jeg bruger den derhjemme, skal jeg regelmæssigt slukke/tænde for WiFi fordi den mister forbindelsen - det er der ikke nogen af mine andre apparater der gør
Bluetooth: Kan ikke forbinde til mit Samsung Gear S3 automatisk - jeg er nødt til hver gang at gå ind i bluetooth og forbinde - hvorefter jeg skal fjerne forbindelsen igen. På trods af dette er uret fortsat connected. Hvis IKKE jeg fjerner forbindelsen til mit Gear, så kan tlf ikke connecte til nogen som helst andre bluetooth enheder
4G: Min kæreste har købe en Oneplus 5 og vi kører på samme netværk - alligevel kan vi stå ved siden af hinanden og Nokia'en kan ingenting finde/fange. Og sammenlignet med min gamle samsung, er det det rene elendighed.
Jeg HAR haft fat i Nokia support og de kunne ikke hjælpe
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af JanVen d. 13-06-2018 12:14:05.