Er det nye site helt seriøst bare en hvid side med tekst på?
Hej HWT
Det er ikke en god ide at tvinge folk til at afgive stemme omkring site, før end at bruger overhovedet har været forbi det nye. Som det er lavet nu, har I popup med afstemning, selvom at der intet tjek er på, om man har været forbi den nye side. Yderligere, så kan man ikke i popup ikke se et link til hvor at det nye site er, der skal man have set denne her nyhed om betatest.
Bare lidt input, Mvh Michael
Hej HWT
Det er ikke en god ide at tvinge folk til at afgive stemme omkring site, før end at bruger overhovedet har været forbi det nye. Som det er lavet nu, har I popup med afstemning, selvom at der intet tjek er på, om man har været forbi den nye side. Yderligere, så kan man ikke i popup ikke se et link til hvor at det nye site er, der skal man have set denne her nyhed om betatest.
Bare lidt input, Mvh Michael
Enig. Alene det faktum at der ikke er styr på om det hedder hvilken eller hvilket gør, at jeg ikke gider stemme. Jeg kan samtidig ikke se forskel på det gamle og det nye, så hvorfor skal jeg stemme? Hvad med en stemme der hedder "jeg kan ikke se forskel"?
Jeg håber I fjerner boksen på et tidspunkt, for jeg kan ikke stemme på noget jeg ikke kan tiltræde.
Undskyld mig - hvorfor lave et "nyt" site hvori man vælger at beholde den gamle stuktur.
Så kunne man for min skyld ligeså lade vær!
OG at der er halvanden linjeafstand på alt hvad man skriver sig er da helt forfærdelig - gør da tingene endnu mere forvirret at kigge på.
Skifttypen er forfærdelig
Så hellere tilbage til det gamle layout.
Helt enig - nu ligner HWT bare alle de andre 5765 hardwaresites. Jeg kunne godt lide det gamle layout, fordi det var rimelig overskueligt sammenlignet med så mange andre konkurrenter og skilte sig ud - det gør det så ikke mere ☹
Undskyld mig - hvorfor lave et "nyt" site hvori man vælger at beholde den gamle stuktur.
Så kunne man for min skyld ligeså lade vær!
OG at der er halvanden linjeafstand på alt hvad man skriver sig er da helt forfærdelig - gør da tingene endnu mere forvirret at kigge på.
Skifttypen er forfærdeligSå hellere tilbage til det gamle layout.
Skrev Nalsev d. 20-07-2018 07:57:51
Det tager tid at vænne sig til noget nyt, der var,er for mange børnesygdomme som ikke burde have været der fra starten af.
Da jeg fik pop op beskeden første gang kunne jeg ikke kunne fjerne den, vidste ikke hvordan den nye chat var da jeg ikke have set den, men trods det skulle jeg alligevel vælge imellem den gamle og nye chat for at kunne bruge hwt.
Jeg vil heller have det gamle forum,hwt tilbage
Kan det passe man ikke kan sende beskeder direkte til brugere under et post, jeg kan ihvertfald ikke finde andre steder end man skal op under skriv en besked, skrive navnet, håbe på man skriver rigtigt. Det var da noget nemmere man bare lige kunne trykke under deres brugernavn
Helt enig, det er noteret og vi kigger på det.
Kan det passe man ikke kan sende beskeder direkte til brugere under et post, jeg kan ihvertfald ikke finde andre steder end man skal op under skriv en besked, skrive navnet, håbe på man skriver rigtigt. Det var da noget nemmere man bare lige kunne trykke under deres brugernavn
Skrev Tha PAC d. 20-07-2018 13:37:56
OG når man skriver pm med en bruger f.eks i forbindelse med salg, forbliver overskriften ikke den samme, man skal lave en ny overskrift (eller det samme som samtalen startede med) til den nye besked før man kan sende den.
Synes det er overraskende godt og ligner det gamle ret meget 😀
Øv - jeg bryder mig slet ikke om dette nye design, da det er langt mere uoverskueligt samt allerede fra første blik. Det skyldes hovedsageligt de manglende farver/kontrast - hvilket gør det mere tidskrævende, at skulle skrolle ned over alle indlæggene. I beskedafdelingen vil det jo tage oceaner af tid, at finde en tidligere brugermeddelelse fra et godt stykke tid siden..
Jeg er lidt synsskadet, hvilket gør aktualiserer tingene som ekstra problematiske..
Ved ikke om dette gir` mening, men vil vente på et evt. endeligt design, før jeg bruger hwt igen..
Så hvis min stemme tæller - vil jeg kraftigt anmode om, at gå tilbage til det tidligere design, da dette som nuværende ikke vil være en positiv ting - Tak :)
Men ok for at forsøge noget nyt 😢
De sidste indlæg jeg har lavet har der været mange ? selv om jeg ikke har tilføjet nogen og det er ser bare ikke særlig pænt ud.
Kan i ikke gå tilbage til den gamle chat så i kan rette fejl på den nye chat?
Når i er gået tilbage til den gamle chat kan i så ikke lave en ny afstemning som man ikke er tvunget til at svare på før man kan bruge hwt, om hvilken hwt man bedst kan li, den gamle eller den nye hwt.
#38, 41, 42.
Vi har noteret udfordringer med overskrift i beskedsystemet.
Vedr. dine ? i dine indlæg. Dette virker ikke som et generelt problem.
Og der er heller ikke nogle i dine seneste svar her i tråden.
Beta-test er slut - og vi går IKKE tilbage til det gamle site.
Hvis det her er det endelige design - så farvel og tak for denne gang. Desværre.
#45 okay farvel, du vil ikke blive savnet
Alt efter template man bruger til farve baggrund, så er der et utal af bugs i selve boksen hvor man kan skrive.
Ved template "Slate" prøve i Chrome, Edge, Firefox.
1) Ved copy paste af links, så er de "usynlige", dvs link teksten her hvid, så man kan ikke se den i tekst boksen.
2) Derpå uanset hvad man laver liver til så popper boksen url copy paste link ustandseligt hvis man står på samme linje som linket.
3) Quote funktionen dur ikke på mobiler. Når man "quoter" ryger ens tekst automatisk ind med i selve "quoten".