Newbie
Tilføjet:
18-06-2018 22:27:16
Svar/Indlæg:
42/5
Hej alle
Jeg har et netværk bestående af Ubquiti USG, 2 ubquiti Ap'er long range og 3 Ubquiti switches og cloud key så det kan styres nemt.
Jeg har internet og TV fra Yousee via bredbånd som virker fint på Yousee routeren. Men hvis jeg kobler min Yousee boks på via min egen router, så går det galt. Den kan ikke vise billedet mere end 5-10 sekunder. Dette skyldes at streaming af TV til boksen ikke sendes korrekt da det skal køre via multicast, som ærlig talt er lang ud over mit netværks kendskab. Men jeg har googlet en del om det og kan godt forstå konceptet. Jeg kan bare stadig ikke få det til at virke. Det med multicast er noget jeg har læst i nogle tråde.
Jeg har i Yousee routeren sat min egen router som DMZ og slukket for alt wifi på Yousee delen, så jeg kun har wifi på mine egne AP'er.
Min Yousee router har jeg sat til at køre på ip 192.168.2.1 og så kører min egen router på 192.168.1.1.
Hvis der er nogle netværks eksperter så er jeg meget villig til at høre om i har gode råd til hvordan jeg får sat mit Ubquiti udstyr op til ikke at smadre TV signalet fra Yousee routeren.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Zule d. 18-06-2018 22:29:08.