Spild af vacuumposer når du fryser dem ned - vacuumpakningen har ingen effekt når du fryser dem ned
Svedel, Jeg siger intet om vakuumpakning alene, jeg siger at når du fryser dit vakuumpakkede kød, kunne du ligesågodt putte det i en frysepose og spare de kr i diff som en vakuumpose må koste
Jeg er detailslagter på 30.år - vi må ikke give kødvarer flere holdbarhedsdage end hvis ikke det var vakuumpakket, af den simple årsag at det ikke bliver gjort i kontrolleret miljø
At man gør det hjemme i de små køkkener, efter anbefaling af selv samme firma som også sælger vakuum maskinerne, det må være op til den enkelte at tro på
:yes:Svedel, Jeg siger intet om vakuumpakning alene, jeg siger at når du fryser dit vakuumpakkede kød, kunne du ligesågodt putte det i en frysepose og spare de kr i diff som en vakuumpose må koste
Jeg er detailslagter på 30.år - vi må ikke give kødvarer flere holdbarhedsdage end hvis ikke det var vakuumpakket, af den simple årsag at det ikke bliver gjort i kontrolleret miljø
At man gør det hjemme i de små køkkener, efter anbefaling af selv samme firma som også sælger vakuum maskinerne, det må være op til den enkelte at tro på