Sjovt at se at på næsten alle grafikkort så har de sat prisen op med i mellem 150 og 400 Kr.
Jeg sad i tirsdags og kiggede på gtx 1060 til min bror og kan nu se at de alle har fået et hak op i prisen og de kort der havde en rabat, der er rabaten væk nu. Men ja det er vel sådan man skal tjene penge på. Få folk til med falsk rabat
Nu det jo 13 % extra på ting der allerede er nedsat 50 % bliver til 63 % osv :D
Hvis noget er sat ned med 50%, feks fra kr 1.000 til kr 500 og der så gives 13% af den nedsatte pris der er angivet, så lander prisen på kr 435 - og ikke kr 370 som dit regnestykke giver 😛
#3 det viser bare at visse netbutikker er lidt for spekulative og kreative. Har ikke handlet hos Komplett i flere år, da de ikke mere er så billige ifht konkurrenterne, som de har været 😕
Lidt ærgerligt at Pricerunner ikke har statistik over priserne mere. Men ja, man skal kigge sig for ellers kan man hurtigt blive taget ved næsen.
Synes bla. Elgiganten er slemme til at reklamere med "vilde weekend tilbud - spar x antal kr.". Når man så tjekker Pricerunner, så er de dyrere end de billigste derinde alligevel.
Det samme er også ved at ske for Computersalg. De bliver desværre også dyre og dyre med mange ting.
Kiggede på Soundbar i dag og er faldet for en LG sj9 og de skal have 4.287 kr. mere end de 6 billigste som alle skal ha 3.900 Kr for den, hvor Computersalg vil have 8.187 Kr......WHAT THE FUCK
Og det samme går igen på mere og mere hardware hos dem
Jeg har ikke handlet hos LATTERLIGE Komplett siden de havde SUPER Weekend/Fredag eller hvad fanden det var. Lod mig lokke og købte et bundkort. Midt i ugen efter blev det sat ned til samme pris som det jeg få dage før havde købt som ÅRHUNDREDES bedste tilbud og MINUS 30% hvis du er hurtig mens vores ur tæller ned 🤡 🤡 🤡 🤡
#16 Det gør det også og derfor handler jeg sjældent til BF.
Elgiganten bliver jo næsten taget i det hvert år og jeg kan huske at Jysk også lavede en stor brøler sidste år.
Jeg troede at jeg havde lavet en super handle til BF hos berg.dk på en Pioneer FH-X840DAB 2DIN. Før pris 1.967 Kr. De næste 24 timer 1.309 Kr. Han har nu kørt med den pris lige siden BF, så der smider jeg sgu ikke flere penge