marker dit brugernavn øverst oppe, ved dropdown trykker du på "skriv Besked"
Det er virkelig tumpet man ikke bare kan trykke på et brugernavn og man får muligheden for at skrive en besked der!!
Smid problemet in i "bug"-tråden. Der er så mange fejl i den her nye brugerflade at det ødelægger oplevelsen.
Normalt er jeg positivt stemt for at prøve nye tiltag og var det også ved det her skift - Men den holdning bliver da stille og roligt pillet ned.
Helt sikkert, den er skrevet på to do listen.
Det er virkelig tumpet man ikke bare kan trykke på et brugernavn og man får muligheden for at skrive en besked der!!
Skrev pawer d. 27-07-2018 10:55:55
Men det er jo ikke en bug, fordi folk ikke ved hvordan man gør
Smid problemet in i "bug"-tråden. Der er så mange fejl i den her nye brugerflade at det ødelægger oplevelsen.
Normalt er jeg positivt stemt for at prøve nye tiltag og var det også ved det her skift - Men den holdning bliver da stille og roligt pillet ned.
Skrev Ferns d. 27-07-2018 11:14:34
Nej Kramler, selvfølgelig er det ikke det - Og der er ingen der prøver at fratage dig dit fine svar i #1. Din indsats er meget værdsat. Problemet er at det er en forringelse ifht. tidligere muligheder og mit svar var til indlæg #2
Det er mest sandsynligt at KiloDunse ser fejl og forslag i bug-tråden og derfor tilføjer funktionen der bliver foreslået i #2.
Nu har Pizzadude, dog noteret det og det er glædeligt.
man kan da trykke på konvoluten under bruger avatar billedet?
Det er lige lavet for 15 mins siden 🙂
Det er noget rod det hele, håber at I snart finder tilbage til det gamle...
det sku da tumpet besked system, lad os få inbox og outbox tilbage, da nogle bruger går glip af handler, fordi ikke kan se beskederne