ek vardar f3 støj

Vandkøling d.  29. juli. 2018, skrevet af Tfalkman
Vist: 636 gange.

Tfalkman
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2018 10:27:10
Svar/Indlæg:
866/227

hej alle
da jeg har købt et ek A360G sæt med en ekstra 360 radiator, medfulgte der en stak vardar blæsere :)
jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med dem, for alle anmeldere siger de er super lydløse og jeg synes de larmer af h*******S til ved laveste hastighed (800 rpm). dog er de fine når maskinen skal op og arbejde :) 

TolaGarf
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2018 12:26:19
Svar/Indlæg:
269/14

Problemet med Vardar fans er at de er lavet ret billigt, og prisen er også derefter. Når nye blæsere kommer ind til test et sted, vil de typisk køre fint så derfor hører de heller ingen mislyde, og konkluderer derefter at de er "fantastiske". Ikke nok med det har en del EKWB fans hyped blæserne op i skyerne, uden egentlig at have testet dem grundigt.

Efter mine egne erfaringer er Varder noget skrammel, og ikke pengene værd. Derfor køber jeg hellere blæsere, som feks. Noctua og Corsair ML Pro, da de er af langt højere kvalitet, og yder sågar også bedre. Det er ret sjældent at disse blæsere laver underlige lyde, ligesom der feks. er 6 års fabriks garanti på Noctua blæsere, må man sige at Noctua har tiltro til deres eget produkt. 



TolaGarf
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2018 12:31:08
Svar/Indlæg:
269/14