Notifier for Outlook (chrome) logger ud af min mail konto og jeg kan ikke får den til at at være logged in
Har skrevet til support og de siger jeg bare skal log ud og så ind igen, men det virker ikke.
Hvilken anden tilføjelse til chrome findes der så jeg kan se når jeg for en mail og hurtigt kan åbne min outlook,hotmail?
En af de fejmeldinger jeg for
Hvorfor bruger du ikke Outlook, eller Windows live mail ?
Er jo ikke et spørgsmål om hvilken mail program jeg bruger, men at Notifier for outlook ikke forbliver logget ind på konto og hvilken alternativ der er.
Jo, men hvorfor benytter du Crome browser og Outlook login, i stedet for at installere Outlook på din pc, og sætte det op?
Outlook har jo netop, en indbygget funktion der popper en lille meddeles op, når at du modtager en mail.
Det er jo det samme outlook der tidligere hed windows live mail eller windows hotmail, bare et lidt andet interface som er en del af windows 10 og ligger et eller andet sted i windows 10
Ved ikke lige hvordan det fungere med mail notification, skal nemt kunne se det (skal ikke forsvinde efter 10 sekunder) og det skal være nemt at åben mails, altså bare trykke på et ikon og så åbner min mail app,program.
Der jo ikke som sådan andre justeringsmuligheder end dem jeg har i forvejen har for notifikationer, det samme mail program bare lidt anden interface,hvordan man for mail notifikationer og slår det fra,aktivere det ved jeg ikke.
Jeg bruger også windows 10, og jeg har ikke gjort noget for at få notifikationer, får både for Hotmail/outlook og Gmail.
Har ikke #7