Ja, der var simpelthen blevet for varmt i soveværelset oven på den sidste måneds ulidelige hedebølge. Jeg gik i gemmerne og fandt en bunke gamle blæsere, og min reserve strømforsyning frem, og det udmøntede sig til dette setup. 😲
Bevares, det er ikke et aircondition anlæg, men det flytter faktisk en ganske pæn mængde luft, og nu er det til at holde ud og være i værelset om natten. Kæresten er ikke imponeret, men hvad pokker... Det virker jo! 🤣
Aircondition geek style 🤣
Det er skægt. Jeg havde et tilsvarende setup med Ultrakaze2000 blæsere x 8 så vidt jeg husker. Og så tilsluttet med fjernbetjening og dæmper.
Haha, jeg er glad for at læse at jeg ikke er den eneste, som har lavet det her nummer 🤣
Bonus: Faktisk blev det så køligt i nat, at vi måtte slukke for blæserne.
har haft en gulvventilator ståendene
i køkkenet vinduet i nogle dage om natten
Det kan da godt være jeg skal til at se hvad jeg har i gemmeren til at lave et lignende aggregat.
Lav det sådan her.
så længe det ikke larmer tror jeg ikke den bedre halv del har et problem hvis det os bare er effektiv 🤣
Det larmer faktisk ikke, men hun er ikke imponeret over hvordan det ser ud i vinduet. Jeg siger til hende, at det er enten, at det ser fjollet ud eller at varmen er ulidelig 🤣
så længe det ikke larmer tror jeg ikke den bedre halv del har et problem hvis det os bare er effektiv
Skrev puma99dk| d. 03-08-2018 12:01:08